בית ספר הדר צילום זאב שטרן
בית ספר הדר צילום זאב שטרן

ההורים כועסים: הבידוד של הילדים הסתיים, בית הספר והצהרון נותרו סגורים

"לא נסמוך יותר על הצהרון של העירייה", אומר אחד ההורים. "בשל פיזור הנדבקים, יש חשש להתפרצות", אומרים בעירייה. # ובינתיים: מספר המאומתים בעיר ממשיך לעלות ועומד כבר על 423

פורסם בתאריך: 21.7.21 18:17

קרוב ל- 70 מאומתים חדשים לקורונה אובחנו בפתח תקוה מאז יום ראשון, 56 מהם ביממה האחרונה. כמות החולים הפעילים בפתח תקוה מוסיפה להיות גבוהה גם היום, רביעי, ועומדת על 423 חולים (לעומת 356 ביום ראשון), במקום השלישי בארץ אחרי תל אביב ונתניה. מספר המבודדים בעיר גבוה אף הוא והינו 2,186. על אף העלייה הניכרת בתחלואה, אחוז הבדיקות החיוביות דווקא ירד והוא זהה כעת לממוצע הארצי ועומד על 1.7 אחוז מתוך 3,526 בדיקות. צבעה של העיר מוסיף להיות צהוב, אך ציון הרמזור העירוני שוב בעלייה ועומד כעת על 5.7.

# # # 

הורים בבית ספר הדר בכפר גנים, כועסים: התלמידים סיימו בידוד, אך עיריית פתח תקוה החליטה לסגור את בית הספר של החופש ואת הצהרון עד לשבוע הבא. "מדובר במחדל", טוען אחד ההורים, "אני לא מבין למה לא מחזירים ללימודים את מי שמראים שעשו שתי בדיקות שליליות וסיימו בידוד? אם הם מעטים, אז אפשר גם לאחד אותם, כי הרי מדובר בילדים בריאים. זה המצב הכי בטוח", הוא אומר.

כזכור, בשבוע שעבר נסגר צהרון בית הספר, שמופעל על ידי מתנ"ס עולמות, בשל אנשי צוות שנמצאו מאומתים לקורונה. מאז נמצאו מספר תלמידים ואנשי צוות מאומתים הן בצהרון והן בבית הספר של החופש הגדול ולכן גם בית הספר של החופש הגדול נסגר. אך למעשה מרבית תלמידי הצהרון שיצאו לבידוד כבר ביום שלישי שעבר, סיימו אותו והיו אמורים לחזור ללימודים, כעבור 7 ימי בידוד ושתי בדיקות שליליות.

אמש קיבלו ההורים הודעה מבית הספר, לפיה בית הספר והצהרון יישארו סגורים ורק בשבוע הבא ככל הנראה תפתח הקייטנה של הצהרון. משמעות הדבר היא עשרות תלמידים שעתידים להישאר ללא מסגרת בבוקר או בצהריים עד לסוף השבוע הקרוב ועשרות הורים שיצטרכו למצוא פתרונות יצירתיים לתעסוקה. "הודיעו לנו שיפתחו בשבוע הבא ראשון עד חמישי, אבל שהשבוע לא יפתחו בכלל. כמעט כל ההורים מצאו חלופות פרטיות ונשארו ממש מעט ילדים שסומכים על קייטנות העירייה. אנחנו יותר לא נסמוך על העירייה ולא נרשום יותר לצהרון של העירייה", מסכם אחד ההורים.

מדוברות העירייה נמסר: "בבית הספר נמצא פיזור של נדבקים – מה שמעלה את החשש להתפרצות. בנוסף, מתוך כלל התלמידים בבית הספר, רק כעשרה מהם לא נדרשים בבידוד. על כן, כדי להבטיח את בריאות התלמידים בתוך גל ההדבקה שניכר במוסדות חינוך רבים, הוחלט לסגור את בית הספר ובמקביל, בתחילת השבוע, העירייה קידמה מתחם בדיקות ייעודי במתנ"ס עולמות. בהתאם, גורמי הביטחון יבחנו את המשך הצעדים בנושא לקראת היתכנות חזרה לפעילות ביום ראשון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר