קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

לראשונה מזה זמן: ירידה קלה במספר המאומתים/חולים בפתח תקוה שעדיין גבוה

ירידה קלה נרשמה גם בציון הרמזור של העיר, אחוז הבדיקות החיוביות גבוה מהממוצע הארצי

פורסם בתאריך: 27.8.21 10:55

כ-350 מאומתים חדשים לקורונה אובחנו בפתח תקוה בשבוע. על פי נתוני משרד הבריאות כמות החולים/מאומתים לקורונה בעיר מוסיפה להיות מהגבוהות בארץ, אך לראשונה מזה זמן נרשמה ירידה במספר המאומתים/חולים, שעמד אתמול (שישי) על 2,378, לעומת 2,423 יום קודם לכן. בחמישי שעבר היה מספר החולים/מאומתים בפתח תקוה 2,036 בשבוע שעבר.

לעומת זאת אחוז הבדיקות החיוביות עומד על שבעה אחוזים, גבוה מהממוצע הארצי שהוא 6.72 אחוז. עם זאת, ציון הרמזור של העיר ירד ועומד עתה על 7.1, מה שמגדיר את פתח תקוה ככתומה.

ממרכז רפואי רבין עדכנו בחמישי כי בבית החולים בילינסון מאושפזים 23 חולים. מתוכם 5 מונשמים בטיפול נמרץ, 15 קשה, 1 בינוני, 1 קל. במקביל, בבית החולים השרון מאושפזים 18 חולים. מתוכם 3 מונשמים, 8 קשה, 3 בינוני, 4 קל.

בעירייה עדכנו בסופש, כי לאור העלייה בתחלואה וריבוי המגבלות והתקנות נפתח מחדש חמ"ל הקורונה העירוני. החמ"ל יהיה פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7:00-17:00 בטלפון: 03-7738512 או באמצעות המייל בכתובת: [email protected]. בנוסף, במשרד החינוך מבהירים כי כניסת התלמידים לבתי הספר ולגני הילדים ביום רביעי הבא, בתאריך ה- 1.9, תתבצע בהתאם לחוק לימוד חובה, אשר מחייב את כניסת התלמידים למסגרות החינוך. בתוך כך, נושא זה אינו מצוי בסמכות מנהלי מוסדות החינוך או משרד החינוך ומעוגן בחקיקה. במשרד מוסיפים, כי ההורים הם שותפים משמעותיים במאמץ הלאומי להחזרת תלמידי ישראל לבתי הספר ולגנים, ולכן שבים וקוראים להם לשתף פעולה בביצוע כל הצעדים הנדרשים לחזרה ללימודים, ובהם הבדיקות המהירות במהלך הימים שני ושלישי בשבוע הבא (30.8-31.8). צעדים אלה נועדו בראש ובראשונה לשמור על בריאות הילדים, בריאות אנשי החינוך, בריאות ההורים והבריאות של כלל הציבור. כמו כן, הם יאפשרו למערכת החינוך לשמור על רציפות תפקודית, לייצר יציבות וודאות, ולהבטיח שגרת לימודים רציפה וסדירה לתלמידים, שצברו פערים בתחום הרגשי החברתי והלימודי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר