קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פתח תקוה שוב אדומה: מאות מאומתים חדשים, כיתות שלמות עוברות לזום

ימים של החמרה בתחלואה בפ"ת: לצד העלייה ברחבי העיר, התגלו מאומתים בבתי ספר ובגנים, ובחטיבת ברנר כיתות שלמות עוברות לזום בשל הכרזה על "רובע אדום" ושיעור התחסנות נמוך

פורסם בתאריך: 2.9.21 12:04

פתח תקווה שוב אדומה: למעלה מ-200 מאומתים חדשים בתוך ארבעה ימים. על פי נתוני משרד הבריאות כמות החולים/מאומתים לקורונה בעיר מוסיפה להיות מהגבוהות בארץ גם הבוקר, חמישי, ועומדת על 2,849 מאומתים/חולים, כאשר ביום ראשון האחרון עמד המספר על 2,643. גם אחוז הבדיקות החיוביות בעיר נמצא בעלייה ואף עבר את הממוצע הארצי: בפתח תקווה מדובר על 8 אחוז, כאשר הממוצע הארצי הוא 7.92 אחוז. כאמור, עליה נרשמה גם בציון הרמזור העירוני שעומד עתה על 7.6 מה שמגדיר את העיר פעם נוספת כאדומה. אך בעוד צבע הרמזור היומי משתנה במהרה ואינו גורם להטלת הגבלות, יש רובע בעיר שהוכרז רשמית כאדום (ראו בהמשך).

בתוך כך, במערכת החינוך המקומית, כיתות וגנים רבים הוצאו לבידוד בשל חשיפה לתלמידים ואנשי צוות מאומתים:
בגן הפנינה ברחוב מאיה ירון התגלתה אשת צוות בתאריך 1/9/21 חיובית לקורונה, הגן לא יפתח עד לאחר בדיקת כל אנשי הצוות וקבלת תשובה שלילית.
בגן חצור ברחוב מבצע חורב 4, התגלה ילד כחיובי גבולי לקורונה, פעם אחרונה בגן ב1/9. ילדי הגן והצוות הלא מחוסן שבאו עמו במגע ישהו בבידוד עד 14/9 כולל.
בחט"ב עלומים התגלה תלמיד חיובי לקורונה מכיתה ז'5. התלמידים והצוות הלא מחוסן שבאו עמו במגע יכנסו לבידוד עד 11/9כולל.
במעון אמונה שבכפר גנים, רחוב עצמאות פינת בן גוריון, התגלה תלמיד כחיובי לקורונה. התלמידים והצוות הלא מחוסן ישהו בבידוד עד 13/09 כולל.
בבית ספר הדר התגלה תלמיד מכיתה ה'1 שהיה גם על ההסעה של לבנה כחיובי לקורונה. התלמידים, נוסעי ההסעה והצוות הלא מחוסן ישהו בבידוד עד 14/09 כולל.
בבית ספר הוברמן התגלתה תלמידה מכיתה ג' 3 כחיובית לקורונה. התלמידים והצוות הלא מחוסן ישהו בבידוד עד 14/09 כולל.

בנוסף, אמש נשלחה הודעה להורים בחט"ב ברנר לפיה רובע 4 בפתח תקוה אדום מה שהופך את החטיבה לחטיבה אדומה. בהודעה נכתב כי: "על פי החלטת קבינט הקורונה, בערים אדומות – בכתות בהן אין שעור התחסנות של 70% תתקיים למידה מרחוק. החל מיום א' 5.9.21, הכתות הרשומות מטה ילמדו בזום מהבית. ח'2,ח'3, ט'1,ט'3 שיעור ההתחסנות בכתות אלה קטן מ 70%. במידה ותלמידים נוספים מכיתות אלה יתחסנו, יתכן ויגיעו ל70% מתחסנים ואז יחזרו הכיתות ללמידה פרונטלית גם בכתות אלה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שראש העיר ימשיך לעשות אירועים מיותרים…ועוד רק למחוסנים.. כי מה מחוסנים לא מדביקים ולא נדבקים..

  2. מושוו

    מה זה נאומתים או חולים או בריאים מילה חדשה בעיברית מאומתים

  3. אייל להב

    מעולה . מצויין. מצידי תסגרו את בתי הספר שיעברו גם השנה ללמוד בזום זום.
    שנה שעברה עוד קיטרנו על הזום השנה כשהפכתם את בתי ספר לתעשיית שיווק של חיסונים ובדיקות ומורים ומנהלים הופכים להיות בל כורחם לסוכני שיווק של פייזר – אנחנו כבר מעדיפים להרחיק את הילדים מבתי ספר ושישארו בבית.

  4. משה

    פתח תקווה היא בפסגה!
    ראש העיר הלקקן שלנו הפך את העיר לחלוצה.
    לא בניקיון או בשיקום שכונות מוחלשוץ אלא במעבדת ענק שבסיסה המרכזי הוא בתי הספר.
    בושה!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר