הכיתוב על המצבה, תמונה שרצה ברשת פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כיתוב על מצבה: "נרצחה על ידי בילינסון במחלקת קורונה" | תגובה זועמת של ביה"ח

כיתוב על מצבה בבית העלמין ירקון של אישה שנפטרה לפני כחודש מעורר סערה. בית החולים: "מדובר באישה שחלתה בקורונה ולא הייתה מחוסנת, היא התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי וטופלה במסירות רבה"

פורסם בתאריך: 24.10.21 19:16

כיתוב על מצבה בבית העלמין ירקון של אישה שנפטרה לפני כחודש מעורר סערה גדולה והביא לתגובה זועמת של בית החולים בילינסון. על המצבה נכתב מתחת לשפ האישה: "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת קורונה". בבית החולים הדגישו כי האישה טופלה במסירות ובמקצועיות. עוד צוין כי חלתה בקורונה ולא הייתה מחוסנת.

מבילינסון נמסר בתגובה: "בית החולים מזועזע מהכיתוב על המצבה ומביע שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה. בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים. מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה, נציין רק שמדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לביה"ח לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת. צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ ותוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה. צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, קיבלו בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".

עוד צוין כי בית החולים הגיש תלונה למשטרה על הסתה לאלימות כלפי סגל בית החולים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תחשבו בהגיון

    מי שדרדר את העם שלנו למצב הזה זו הממשלה בתמיכת התקשרת. די לפילוג!!! כשזה חוזר בבומרנג אז פתאום נזעקים … די עם כל ההסתה הזו.

  2. השלטון כאן רחוק מאד מדמוקרטיה

    חחח סוף סוף מישהו עם טיפה אומץ.
    שטיפת המח בישראל הקומוניסטית העיצומה
    וממדי הכפייה הפכו לבלתי נתפסים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר