קורונה, צילום אילוסטרציה pixabay

דאגה מהעלייה בתחלואה: גרינברג ביקש לפתוח מתחמי חיסונים בבתי הספר היסודיים

ראש העירייה קיים ישיבה מיוחדת בעירייה וביקש במקביל להגביר את ההסברה על חשיבות החיסונים. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 110

פורסם בתאריך: 2.12.21 12:18

מודאגים מהעלייה בתחלואה ומווריאנט האומיקרון: ראש העירייה רמי גרינברג, קיים אתמול ישיבה מיוחדת עם כל בעלי התפקידים הרלוונטיים, בנושא התפשטות נגיף הקורונה והווריאנט החדש. גרינברג ביקש ביקש להגביר את ההסברה בנושא חשיבות החיסונים ולפעול לפתיחת מתחמי חיסונים אזוריים ומתחמי חיסונים בבתי הספר היסודיים, על מנת לעודד את ההורים לחסן את ילדיהם ולהקל עליהם את הזמינות והנגישות למעוניינים בחיסון. בנוסף ביקש ראש העירייה מקופות החולים לתגבר את הימים והשעות בהם ניתן להתחסן.
בעירייה הדגישו כי כל תלמידי הגן ובתי הספר היסודיים שאינם מחוסנים קיבלו בטרם יציאתם לחופשה ערכות לבדיקת אנטיגן שעליהם לבצע ערב החזרה לבית הספר.

נכון להבוקר, עומד מספר החולים הפעילים בפתח תקוה על 110, זאת על פי נתוני משרד הבריאות. לא ידוע על חולה בווריאנט החדש בעיר. ציון הרמזור של העיר עומד על 3.2 והיא ירוקה, שיעור הבדיקות החיוביות בפתח תקוה הוא אחוז אחד. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון הוא מינוס שמונה אחוזים. מספר החולים החדשים כל 10,000 נפש בשבוע האחרון הוא 3.2.

מספר החולים הפעילים בכל הארץ עומד הבוקר על 5,584. ביממה האחרונה התגלו ברחבי הארץ 526 מאומתים חדשים ושיעור הבדיקות החיוביות הארצי עומד על 0.58 אחוז. מספר החולים הקשים בארץ הוא 116.

גרינברג אמר: "לצערנו הקורונה עדיין כאן והתחלואה הולכת ועולה. אני מפציר בכל מי שזכאי להתחסן – ללכת ולהתחסן! זהו חיסון יעיל ומציל חיים! ניתן להתחסן מגיל 5 בכל קופות החולים, ואנו נבקש מקופות החולים להגביר את השעות והזמינות לקבלת תורים להתחסנות. בנוסף חשוב לקטוע את שרשרת ההדבקות ולהיבדק במידת הצורך בקופת החולים או באחד משני המתחמים הקיימים בעיר (בסמוך לאצטדיון ובצומת ירקונים). אני מפציר בכולם, במיוחד עכשיו בחנוכה, בהתקהלויות ובמפגשים חברתיים ומשפחתיים חשוב ביותר לעטות מסכה. אנא גלו אחריות ופעלו לפי ההנחיות. בריאות לכולם וחג חנוכה שמח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר