Cebas1 depositphotos.com קורונה

פתח תקוה צהובה: עלייה במספר המאומתים לקורונה בשבוע האחרון

מספר המאומתים בעיר קרוב ל-300. חלק מכיתות י' בתיכון בן גוריון עברו ללמידה מרחוק. ראש העין עדיין ירוקה

פורסם בתאריך: 26.12.21 16:35

המספרים מטפסים: הבוקר, ראשון, פרסם משרד הבריאות נתונים לפיהם בישראל ישנם 11,894 חולי קורונה פעילים, מתוכם 760 מאומתים חדשים מאתמול. כמו כן, ישנם 98 חולים קשה, מתוכם 45 במצב קריטי, 18 מחוברים לאקמו ו- 39 מונשמים. אחוז הנבדקים החיוביים אתמול עמד על 2.07 אחוז, מתוך 37,528 נבדקים לגילוי הנגיף.

ומה לגבי מצב התחלואה בפתח תקוה ובראש העין? על פי נתוני משרד הבריאות, מספר החולים/מאומתים לקורונה בפתח תקוה עומדת על 299 מאומתים/חולים. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 65 אחוזים. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר דומה לממוצע הארצי ועומד על 2 אחוז. בנוסף, ציון הרמזור של פתח תקוה עומד עתה על 5.2, מה שמגדיר את פתח תקוה, נכון לעכשיו כעיר צהובה.

 

 

בתוך כך, בתיכון בן גוריון בפתח תקוה עברו ללמידה מרחוק בחלק מכיתות י' בשל מספר ילדים בשכבה שהתגלו כמאומתים לנגיף. בנוסף מספר כיתות ברחבי העיר נכנסו לנוהל "כיתה ירוקה" בשל תלמידים ואנשי צוות שהתגלו כמאומתים. כך למשל בבתי הספר עמיטל, דבורה עומר, עוזי חיטמן ונווה אברהם.

ראש העין לעומת זאת, עדיין ירוקה, עם ציון רמזור של 4.1. מספר החולים/מאומתים לקורונה בראש העין עומד על 70 מאומתים/חולים, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 69 אחוזים. בנוסף, בדומה לפתח תקווה, גם בראש העין אחוז הבדיקות דומה לממוצע הארצי ועומד על 2 אחוז.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר