מתחם האישפוז התת קרקעי לחולי קורונה בבילינסון, צילום דוברות בילינסון

צפו: נפתח מחדש מתחם האשפוז התת קרקעי לחולי קורונה בבילינסון

ההחלטה להקדים את פתיחת המתחם המיוחד התקבלה לאור העלייה המהירה בתחלואה וכבר הערב ייקלטו במתחם חולי קורונה

פורסם בתאריך: 4.1.22 18:07

לאור עליה בתחלואה בקורונה, הוחלט בבית החולים בילינסון להקדים את פתיחת מתחם האשפוז התת קרקעי וכבר הערב מחלקות פנימית קורונה יקלטו חולי קורונה חדשים. במתחם שהוכשר באחד הגלים הראשונים של הקורונה, 190 מיטות אשפוז כולל יכולת הנשמה, יכולת טיפול במכשירי אקמו, 4 מרכזי בקרה ושליטה לרפואה מרחוק עם מצלמות במעגל סגור, מעל 100 אנשי צוות, 15 מיטות טיפול נמרץ ושמירה קפדנית על בטיחות הצוותים המטפלים.

במתחם שהוכשר במהלך הגלים הראשונים של הקורונה יפעלו החל מהערב מחלקות פנימיות וטיפול נמרץ קורונה. מבילינסון נמסר כי בית החולים ערוך כמו בגלים הקודמים לקלוט חולים קשים מכל רחבי הארץ שנזקקים לטכנולוגיות הנשמה ותמיכה מיוחדת כגון אקמו. במתחם החניון התת קרקעי יפעל בנוסף מכון דיאליזה שישרת אמבולטורית חולי דיאליזה מאומתי קורונה שיזדקקו לכך. החניון התת קרקעי יכיל 190 מיטות אשפוז ובשלב הראשון יאייש עד 35 חולים וצפוי להרחיב את קליטת החולים ככל שיידרש.

 

 

בבילינסון מאושפזים נכון להיום 12 חולי קורונה, מהם חולה אחד בטיפול נמרץ במצב קשה. לאקמו מחוברות שתי מחלימות קורונה – יולדת ללא שינוי, במצב קשה, ואישה בשנות ה-50, מחלימת קורונה מהגל הרביעי, שמחוברת כבר כארבעה חודשים לאקמו והיא במצב קשה.

ד"ר ערן רוטמן, מנהל קמפוס בילינסון, אמר הערב: "בעקבות גל התחלואה העולה הוחלט בבילינסון לפתוח שוב את החניון התת קרקעי שישמש למחלקות פנימיות וטיפול נמרץ קורונה. בשונה מגלים קודמים שבהם רוב המאושפזים היו לא מחוסנים הפעם אנחנו מצפים גם לחולי קורונה מחוסנים כיוון שנגיף זן האומיקרון מדבק ביותר. לשמחתנו, עד כה מהנתונים בעולם נראה כי אופי המחלה קל יותר במחוסנים ובמחלימים. בנוסף, הפעם יתכן ונראה גם שילובים של חולי קורונה עם שפעת כפי שדיווחנו בשבוע שעבר על יולדת שחלתה גם בקורונה וגם בשפעת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר