דניאל אוריה והבדיקה שלא הייתה

הזוי: דניאל אוריה נרשם לבדיקה, לא ביצע, וקיבל תו ירוק ליממה

אוריה הגיע למתחם מד"א, נרשם לבדיקה, אך כשהבין שהיא תקפה רק ל-24 שעות, ויתר. למרות זאת קיבל הודעה כי נמצא שלילי וכי יש לו תו ירוק ליממה

פורסם בתאריך: 19.1.22 17:12

דניאל אוריה, תושב פתח תקוה, קיבל תוצאה שלילית של בדיקת אנטיגן מוסדית, למרות שכלל לא ביצע בדיקה. אוריה התכוון לעשות בדיקת אנטיגן במתחם מד"א וברגע האחרון התחרט, אך עם זאת, כעבור חצי שעה קיבל הודעה לטלפון הנייד המודיעה לו שתוצאת הבדיקה שעשה שלילית וכי הוא זכאי לתו ירוק למשך יממה.

לדבריו הוא היה צריך לעשות בדיקה לקראת משמרת בעבודה, מאחר ונחשף לחולה מאומת, אך כאשר הבין כי הבדיקה בתוקף ל-24 שעות בלבד, החליט לדחות את הבדיקה. "קיבלתי טלפון לפני כמה ימים מהעבודה שאני צריך לעשות בדיקת אנטיגן מוסדית לקראת המשמרת הבאה שלי – ביום שישי", הוא מסביר, "הגעתי למתחם של מד"א ברחוב הרב פינטו, נרשמתי לבדיקה, מילאתי פרטים וקיבלתי פתק שהוא בעצם אישור להיבדק ועליו כתובים כל הפרטים המזהים שלי. אלא שפתאום שמתי לב שהבדיקה בתוקף רק ל-24 שעות והבנתי שזה לא עוזר לי להיבדק באותו הרגע, כי המשמרת הבאה שלי היא בעוד יותר מ-24 שעות ולכן עדיף שאגיע בזמן אחר".

 

אוריה, דמות מוכרת בפתח תקוה, החליט לוותר על הבדיקה. הוא החזיר את הפתק עם פרטיו לסדרן במקום והודיע כי יחזור להיבדק בהמשך ויצא מהמתחם. אלא שלהפתעתו הרבה, כעבור חצי שעה, קיבל הודעת סמס למכשיר הנייד שברשותו, שם נכתב לו כי הבדיקה שביצע שלילית, וכן קיבל תו ירוק בתוקף ליממה. "זה חמור מאוד, זו תקלה. זה מערער את האמון במערך הבדיקות וגורם לי לתהות האם מדובר בתקלה נקודתית או בתקלה גורפת", הוא אומר.

ממד"א נמסר בתגובה: "עקב טעות אנוש, המדבקה שהוחזרה לא הושמדה ונסרקה במערכת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר