אילוסטרציה של דיקור סיני, צילום Bork depositphotos.com

דיקור ועיסוי: שלוחה חדשה של כללית רפואה משלימה בראש העין

במקום יינתנו מידי שישי טיפולי רפלקסולוגיה, דיקור סיני ועיסוי רפואי הוליסטי, טיפולים המסייעים בפתרון בעיות רבות

פורסם בתאריך: 28.3.22 13:42

רשת כללית רפואה משלימה מרחיבה את פעילותה לרווחת תושבי ראש העין והסביבה, ופותחת שלוחה בעיר, ברחוב ניסים אלני 2, בה מוצעים טיפולי דיקור סיני, עיסוי רפואי ורפלקסולוגיה. הטיפולים יינתנו בימי שישי בין השעות 8:00-12:00. דיקור סיני הוא השיטה המובילה מבין טיפולי הרפואה הסינית הכוללים גם טווינא ושיאצו. הטיפולים נחשבים עתיקים אך פופולריים מאוד גם בימינו ויכולים לסייע בטיפול במגוון כאבים כרוניים ואקוטיים – בגב, בצוואר, במפרקים וכאבים נוספים. לכל שיטת טיפול דרך נוספת לטפל במגוון מצבים בריאותיים – מבעיות שינה, דרך בעיות עיכול, התמודדות עם חרדות וסטרס ועד לבעיות פוריות ועוד. כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתחילים בפגישה עם רופא MD שמתאים את תוכנית הטיפולים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת, ההתאמה שלו מתבססת על הניסיון הקליני הרב יחד עם המחקרים בתחום שהצטברו עם השנים.

עיסוי רפואי הוליסטי מתאים גם למבוגרים וגם לצעירים, הורים צעירים בוודאי שמעו גם על עיסוי תינוקות. עיסוי רפואי הוליסטי יעיל מאוד בהזרמת הדם ופינוי הרעלנים בגוף, אבל לא רק, ויכול לסייע גם בהענקת גמישות טובה יותר ובהגדלת טווחי התנועה בשרירים, הפחתת מתח וחרדה, הקלה על תסמיני מיגרנות וכאבי מחזור, הפחתת תופעות לוואי של פיברומיאלגיה, פריצות ובלטי דיסק, הורדת לחץ דם גבוה ועוד.

 

רפלקסולוגיה יכולה לסייע בטיפול במגוון של מצבים רפואיים ובעיות, בהן חולשה, עייפות, גזים וקשיי עיכול אצל תינוקות, ביעותי לילה, בעיות שינה, כאבי מחזור ומחזור לא סדיר, כאבי ראש, בעיות שלד ושרירים, בעיות במערכת העיכול, שלשול, עצירות, עצירות בהריון, גזים , ריפלוקס, סביב מעגל הפריון בכל שלביו, תופעות גיל המעבר, דורבן בכף הרגל, חרדות ופחדים, מצבי סטרס ולחצים, בעיות קשב וריכוז, היפראקטיביות ועוד.

ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה, אמר: "אנו שמחים להרחיב את פעילותנו למקומות נוספים ברחבי הארץ ואת שיתוף הפעולה עם מרפאות כללית. השלוחה בראש העין מצטרפת למרפאות נוספות שלנו ברחבי הארץ, זאת לאור הביקוש העולה מקהל המטופלים והעלייה במודעות לטיפולים משלימים בקשת רחבה של גילאים – החל מתינוקות וילדים, דרך מתבגרים ומבוגרים ועד לבני הגיל השלישי. השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר