הענקת ציון לשבח לבית רבקה בטקס של כללית, , צילום שאולי לנדנר, באדיבות דוברות כללית

ציון לשבח לבית רבקה באירוע מצטייני מנכ"ל כללית

ד"ר מירה מרם אדרי, מנהלת בית החולים: "מטרת בית החולים היא להביא את מטופליו למצב התפקודי הטוב ביותר עבורם ולאפשר להם איכות חיים גבוהה ככל הניתן"

פורסם בתאריך: 5.4.22 09:23

בית רבקה זכה בציון לשבח על העשייה בתחום המחקר, חדשנות וטכנולוגיות חדשות בשנת 2021, באירוע מצטייני מנכ"ל שרותי בריאות כללית לשנת 2021. באירוע נבחרו 25 עובדים כמצטייני מנכ"לית כללית. בנוסף, נבחרו שלושה מוסדות מצטיינים ו-שלושה מוסדות צוינו לשבח בהם גם בית רבקה. הציון לבח הוענק למרכז הרפואי שיקומי גריאטרי בית רבקה על כך שהוא מוביל ביעילות תפעולית ואיזון תקציבי ובחדשנות, מחקר וטכנולוגיה.

בכללית ציינו כי בית רבקה הנמצא בפתח תקוה, מדורג במקום הראשון במדדי האיכות על ידי משרד הבריאות ופועל כדי להביא כל מטופל לרמת תפקוד מרבית ולהחזירו לביתו במצב תפקוד אופטימלי. ד"ר מירה מרם אדרי, מנהלת בית החולים, אמרה: "לבית רבקה מסורת ארוכת שנים של איכות ומקצוענות בשיקום וטיפול בגיל השלישי. מטרת בית החולים היא להביא את מטופליו למצב התפקודי הטוב ביותר עבורם ולאפשר להם איכות חיים גבוהה ככל הניתן. אנו גאים בהיותנו המרכז הגריאטרי המוביל בישראל ונמשיך לשקוד יום יום על מתן הטיפול האיכותי ביותר למטופלינו. יש לנו מחויבות להמשיך ולהוביל מצוינות בכדי שנוכל להמשיך להעניק טיפול רפואי ושיקומי איכותי ולתת את השירות הטוב והמתאים ביותר למטופלים שלנו".

 

רות רלבג, מנכ"לית הכללית, אמרה: "הקורונה הציבה בפני עובדי כללית אתגרים שדרשו מענה מהיר, איכות מקצועית, אומץ, גמישות מחשבתית והרבה אהבת אדם. הצטיינות ומצוינות הן מילים השלובות בעשייה שלנו ובחתירה לשיפור מתמיד של עובדי כללית ובהם גם עובדי בית רבקה. כדי להפיק יצירה ומצוינות מהכוח אל הפועל דרושה עבודת צוות משותפת, קשובה, מדויקת, מתוזמרת היטב. בית רבקה כמוסד מצטיין השכיל לשלב ביחד את כלל הפעילות למרות והאתגרים מסביב. כל אחד הצליח לשמור על הייחודיות שלו מתוך מחויבות לביצוע מרשים ומשותף בחתירה למצוינות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר