דניאל גלאור עם הצוות הרפואי, צילום דוברות בילינסון

המתנה שקיבל הסבא מפתח תקוה לשנה החדשה: השתלת ריאות שהצילה את חייו

דניאל גלאור בן ה-75, תושב העיר, סב ל-11 נכדים, הוא מושתל הריאות ה-900 של בית החולים בילינסון

פורסם בתאריך: 27.9.22 14:32

לקראת השנה החדשה קיבל דניאל גלאור, תושב העיר, מתנה מיוחדת במינה, כשזכה לתרומת ריאות והפך להיות מושתל הריאות ה-900 של בית החולים בילינסון מקבוצת הכללית. גלאור, בן 75, הוא אב לשלושה ילדים וסב ל-11 נכדים ובשנים האחרונות, עד להשתלה, כמעט שלא תפקד.
גלאור סיפר למלאבס: "עד ההשתלה בכלל לא יכולתי לנשום והייתי תלוי בחמצן 24/7 ובקושי הלכתי. אני לא מאמין שקיבלתי את מתנת החיים לשנה החדשה".

לאחרונה נערך מפגש מרגש בין גלאור לבין הצוות הרפואי הבכיר שטיפל בו ובמושתלים נוספים. פרופ' מרדכי קרמר, מנהל מערך הריאות בבילינסון סיפר במפגש עם גלאור שהשתלת הריאות ה-900 היא נקודת ציון בעלת משמעות עבור המדינה ואמר שפניו כבר מכוונות כלפי "אלף המושתלים הבאים שלהם נעניק חיים חדשים".

פרופ' ירון ברק, מנהל יחידת השתלות חזה, אמר: "השתלה היא שמחה גדולה שמתחילה בעצב עצום של משפחה. אני נרגש כל פעם מחדש מהיכולת להיות שותף לנס שכזה. לקבל מתנה שכזו בגיל 75 זה לא פשוט, אבל ההחלמה של דניאל והחיוך שלו ושל נכדיו שווים הכל".

 

ד"ר יורי פייסחוביץ, מנהל המחלקה לכירורגית חזה: "גם כשזו השתלת ריאות מספר 900 היא עדיין מאתגרת ומרגשת. ההחלמה במחלקה הייתה מהירה יחסית ואני שמח שלקראת השנה החדשה הצלחנו להעניק חיים חדשים לדניאל".

ד"ר ישראל קוזניץ, מנהל השירות לכירוגית חזה זעיר פולשנית: "השתלת הריאות נותנת חיים חדשים לחולים שלפני כן היו מחוברים לחמצן וללא הריאות שקיבלו לא היו שורדים. היה מרגש מאד לראות את הריאות החדשות של דניאל נושמות ומתפקדות באופן מצוין בזמן ההשתלה ועוד יותר משמח תהליך ההחלמה המוצלח שלו מהניתוח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר