בתמונה: שירלי ואוהד ליפניק עם בנם ועם ד"ר עומר וויצנר, מנהל מחלקת יולדות ג' וג'ניס זאוסמר, מנהלת סיעוד של מחלקת יולדות ג'. צילום דוברות מאיר
בתמונה: שירלי ואוהד ליפניק עם בנם ועם ד"ר עומר וויצנר, מנהל מחלקת יולדות ג' וג'ניס זאוסמר, מנהלת סיעוד של מחלקת יולדות ג'. צילום דוברות מאיר

חמש שנים אחרי שאיבדה שניים מילדיה בתאונה, ילדה שירלי ליפניק בן במאיר

"הוא הנס שלי" אמרה שירלי, "מהתאונה הגענו כולנו למאיר, אני הייתי במצב הכי קשה עם פגיעת ראש, הייתי בין חיים ומוות. רציתי לחזור דווקא לבית החולים שבו הייתי מאושפזת במצב קשה לסגור מעגל טוב של חיים"

פורסם בתאריך: 28.12.22 17:35

שירלי ליפניק, שאיבדה לפני כ-5 שנים את בנה רואי (8) ובתה אורי (12) בתאונת דרכים בשומרון, ילדה בנר שביעי של חנוכה בן במרכז רפואי מאיר. שירלי אמרה לאחר הלידה: "הוא הנס שלי, המתנה שלי. הוא נולד בנר שביעי של חנוכה שזה חג של אור וניסים".

הטרגדיה הגדולה אירעה בינואר 2018. נהג פלסטיני איבד שליטה על רכבו והתנגש בעוצמה רבה ברכב של משפחת ליפניק בשומרון. שניים מילדיה, רואי בן ה-8 ואורי בת ה-12, נהרגו בתאונה. שאר בני המשפחה שהיו ברכב גם הם, פונו כולם למרכז רפואי מאיר. בשבוע שעבר חזרו שירלי ואוהד ליפניק למאיר בנסיבות משמחות – כדי ללדת את בנם השביעי.

"שנתיים אחרי התאונה ילדתי במאיר את בתי נטע אודיה, בת ה-3 כיום. עם נטע הייתה לי לידה מדהימה, כל הצוות עטף ותמך בי. אז כשנכנסתי שוב להריון – ידעתי שאני רוצה לחזור לפה ללדת", שיתפה ליפניק בהתרגשות והוסיפה: "אני מרגישה שמחה עכשיו. כל ילד מוסיף עוד שמחה, אושר ורפואה לנפש".

עוד סיפרה: "הצוות בלידה היה מדהים, הייתה איתי המיילדת מאיה שהכילה אותי נפשית והייתה כל כך רגועה, נחמדה וזרמה איתי על מה שרציתי. הלידה עצמה הייתה קלה ומהירה. מחלקת היולדות במאיר מאוד מאוד ביתית, מקצועית ועם הרבה יחס אישי, וברגעים כאלה, צריך את החום והאנושיות הזאת, זה עושה את כל ההבדל".

 

כשהיא חובקת את בנה המתוק אמרה: "הוא הנס שלי. מהתאונה המשפחתית שעברנו, הגענו כולנו למאיר, אני הייתי במצב הכי קשה עם פגיעת ראש ואירוע מוחי, הייתי בין חיים ומוות, ורציתי לחזור דווקא לבית החולים שבו הייתי מאושפזת במצב קשה לסגור מעגל טוב של חיים. זו המתנה שלי. הוא נולד בנר שביעי של חנוכה שזה חג של אור וניסים. תודה רבה לפרופ' טל בירון-שנטל ולד"ר עומר וייצנר, שליוו אותי במהלך ההיריון, למיילדת מאיה גוליברוצקי ולכל הצוות שתמך ועטף אותי בכל כך הרבה אהבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר