הלוחות מהם נפצע הילד
הלוחות מהם נפצע הילד

ילד שנפצע בסמוך למתחם גנים יפוצה ב-22 אלף שקלים

הילד נפצע מלוחות חדים שהיו חלק מעבודות הגידור במקום. תחילה הוצע למשפחה פיצוי בסך 6,000 שקלים

פורסם בתאריך: 26.11.17 21:09

ילד תושב העיר, שנפצע בחול המועד סוכות לפני כשנה, כאשר עבר סמוך לאתר בנייה, זכאי לפיצוי כספי. עורך הדין עומר יעקובוביץ שייצג את ההורים, הגיע לפשרה עם חברת הביטוח של הקבלן שביצע את העבודות לפיה הילד יפוצה ב-22 אלף שקלים.
תחילת הסיפור כאמור בחול המועד סוכות 2016, בשעות הצהריים, כאשר הילד צעד יחד עם אביו במדרכה הסמוכה למתחם הגנים ברחוב מבצע יפתח 15. הילד התקדם מעט וחזר לאביו שהוא פצוע ומדמם בידו והסביר שנחתך מלוח פח/אלומיניום חד שהוצב בסמוך לגידור כחלק מעבודות שיפוץ שבוצעו במקום. לטענת ההורים, למרות שהשיפוץ התקיים בסמוך לגן ילדים, לא היו במקום שלטי אזהרה או סימנים על מפגעים ולוחות הפח שהוצבו במקום היו חדים, חשופים ובולטים והם אלו שגרמו לילד לפציעה הלא נעימה. ממקום התאונה, הילד פונה לבית החולים שניידר ושם בוצעו לו תפרים וחבישה. "המחדל כה ברור שממש זמן קצר לאחר מכן כבר הותקנו במקום לוחות אשר מסתירים את משטחי הפח החדים שגרמו לפציעה ואין ספק כי מישהו שם "נרדם בשמירה" על בטיחות העוברים והשבים", אמרו ההורים.

כיסוי לוחות הפח החדים לאחר הפציעה

כיסוי לוחות הפח החדים לאחר הפציעה

עו"ד יעקובוביץ הוסיף: "מדובר באירוע מצער אשר נגרם בשל רשלנות. תמוה בעיני כיצד אפשרו הגורמים האחראים את הצבת לוחות הפח המסוכנים כשהם חשופים ובולטים כלפי המדרכה בה אמורים לפסוע הולכי הרגל בבטחה. בשל התנהגות רשלנית זו נותר מרשי, קטין כבן 5, עם צלקת בידו נכון לתקופה זו. לאחר שפנינו לחברת הביטוח הרלוונטית, קיבלנו הצעה מזערית לסילוק התביעה בסכום של 6,000 שקלים וכמובן שסירבנו להצעה זו ומיד הגשנו תביעה לבית משפט השלום בהרצליה. לאחר הגשת התביעה חודש המו"מ לבקשת חברת הביטוח אשר הסכימה לשפר את הסכום אט אט, עד שבסוף המו"מ קיבל הקטין פיצוי בסך של 22,000 שקלים".

עו"ד עומר יעקובוביץ

עו"ד עומר יעקובוביץ

עוד הוא הוסיף: "חשוב לציין כי לא מדובר בצלקת חמורה כך שאנו סבורים כמו גם בית המשפט שאישר את הסכם הפשרה, כי מדובר בסכום ראוי ונכון בנסיבות העניין. הלקח הנלמד מהתביעה הזו הוא שחשוב להתעקש על קבלת הפיצוי הראוי ולפנות כמה שיותר מוקדם לאחר קרות המקרה לייעוץ משפטי". אמו של הילד הוסיפה: "אין לי ספק שהיה כאן מחדל מצד הרשות המקומית ומצד מי שביצע את העבודות. לא יעלה על הדעת שבסמוך לגני ילדים, מקום שבו עוברים מידי יום כל כך הרבה אנשים ובפרט ילדים ופעוטות, ישאירו לוחות פח חדים כסכין שיכולים לגרום לפציעות חמורות. לצערי, הבן שלי יישאר עם צלקת בידו. רק בנס לא נגרם אסון חמור יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר