אייל בבג'אני ושולה שוקרון. צילום אייל בבג'אני
אייל בבג'אני ושולה שוקרון. צילום אייל בבג'אני

אייל בבג'ני גייס 10,000 שקלים עבור תושבת שכספה נגנב

בבג'ני, תושב רמת השרון, מצא את תיקה של שולה שוקרון בת ה-76 מפתח תקוה זרוק ברחוב. הוא חיפש אותה, החזיר לה את התיק, גילה שנגנבו ממנו 3,000 שקלים דמי הקצבה של בנה שנהרג וגייס את הציבור לעזור

פורסם בתאריך: 30.11.17 13:02

למעלה מעשרת אלפים שקלים, הצליח לגייס אייל בבג'ני, עבור תושבת העיר, בת 76, שכספי הקצבה של בנה שנהרג נגנבו. בבג'ני, תושב רמת השרון, בעל חנות "הומי" ברחוב חיים עוזר, מצא ביום שני האחרון תיק זרוק. לאחר שהתכופף ובדק את הניירת, גילה שהתיק שייך לתושבת פתח תקוה, שולה שוקרון בת 76, שהתיק האישי שלה נגנב ביום חמישי שעבר.

"בתיק היה כרטיס ביקור של מרפאת שיניים", הוא מספר. "התקשרתי אליהם ודרכם הגעתי לשולה. אמרתי לה שמצאתי את התיק שלה זרוק. היא כל כך התרגשה ולא הפסיקה לבכות וסיפרה לי שנגנבו לה מהתיק 3,000 שקלים. בסוף יום העבודה נפגשתי איתה והחזרתי לה את התיק. היא כל כך התרגשה, בכתה ונישקה לי את הידיים. היא רק הודתה לי על כך. הכסף שנגנב היה הקצבה של הבן שלה שנהרג בפעילות מבצעית. כששמעתי על כך בכלל כאב לי הלב. היה ברור לי שאני הולך לעזור לה וגם אמרתי לה את זה והיא היתה מאוד נבוכה ואמרה לי בהתחלה שלא צריך והתביישה".

היא סיפרה לך איך נגנב התיק?

"היא סיפרה לי שהיא הלכה לבית מרקחת לקנות תרופות והתיק שלה היה קשור על ההליכון, היא הסתובבה לרגע ומישהו הצליח באותם רגעים לגנוב לה את התיק".

בבג'ני העלה את הסיפור שלה לפייסבוק ותוך זמן קצר קיבל המון תגובות. "העליתי את הסיפור ויחד עם עוד שתי מכרות שלי עשינו שיתופים. מהר מאוד הפוסט נהיה וויראלי והגיע להמון אנשים. לשמחתי כולם נרתמו ועזרו. אנשים ממש פתחו את הלב ואת הכיס", הוא אומר. "צירפתי את מספר החשבון שלה ומישהו אחד הפקיד 3,000 שקל, אחר אלף שקל וכך עוד ועוד עד שהגענו לסכום של למעלה מעשרת אלפים שקלים. כששמעתי שהכסף נגנב לה, היה ברור לי שזה מה שאני צריך לעשות. אנשים אומרים לי שאני צדיק ומלאך, ומבחינתי, עשיתי את מה שאני אמור לעשות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר