רון כץ. צילום זאב שטרן
רון כץ. צילום זאב שטרן

אושר במועצה: תיבחן העדפה מתקנת לבעלי מוגבלויות בעיר

מגיש ההצעה חבר מועצת העיר, רון כץ, העומד בראש צוות לבחינת שילוב אוכלוסיות מיוחדות: "אנחנו צריכים לעשות יותר בתחום, והגיע הזמן להרים את הכפפה"

פורסם בתאריך: 27.12.17 07:18

מועצת עיריית פתח תקוה אישרה השבוע את הצעתו של חבר המועצה מטעם סיעת "יש עתיד" רון כץ, לאפשר בחינת העדפה מתקנת לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות בכלל תחומי השירות העירוניים.

כץ, מונה לעמוד בראש צוות לבחינת שילוב אוכלוסיות מיוחדות. הצוות בוחן, בין היתר, מתן העדפה במכרזי כוח אדם ומתן מענים ייחודיים לאוכלוסיות אלו בנושאי חינוך, רווחה, חינוך בלתי פורמלי, ספורט ועוד.

"חלק מהמטרה שלנו היא העדפה מתקנת במכרזים, אך הרעיון הוא לבנות את כל הקונספט ולהגיש אותו למועצה הבאה לאישור", מסביר כץ. "אנו נקיים פורום נרחב בנושא הזה עם הארגונים הרלוונטיים, נקבל את ההמלצות שלהם ונעביר את ההחלטה שלנו במועצת העיר. מתחילת הקדנציה פעלנו בנושא, הכנסנו חוגים מיוחדים במתנ"סים, התקיימו אירועים מיוחדים לבעלי מוגבלויות, הנגשנו גנים, אך כנראה שאנחנו צריכים לעשות יותר. הנושא מאוד קרוב לליבי והגיע הזמן להרים את הכפפה".

לדבריו, יש צורך בהעלאת המודעות הציבורית לצד פעילויות בשטח. "עלינו כנבחרי ציבור לקבוע נושא זה כעוגן ולהוביל לתוכנית עבודה מסודרת שתשנה את המציאות", הוא מוסיף. "הרעיון הוא להוביל את הנושא כשינוי תפיסה חברתית. הדרך היא לעבות את מה שקיים וזה כולל קיום אירועים לאוכלוסיית בעלי מוגבלויות, הנגשת העיר והעלאת המודעות דרך תוכניות הלימודים ועד העדפה במכרזים. אנו רוצים להגיד שמועצת העיר ועיריית פתח תקוה רואים כערך עליון לדאוג לאוכלוסיות האלו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר