השוק היום
השוק היום

צפו: נזילות ושלוליות בשוק העירוני בעקבות הגשמים

אחד הסוחרים: "כנראה שיש בעיה של שיפוע, וגם את האיטום לא עשו כמו שצריך"

פורסם בתאריך: 1.1.18 15:01

הגשמים שירדו השעות האחרונות גרמו לשלוליות בשוק העירוני ולנזילה של מים מהגג. לטענת הסוחרים, ישנה בעיה של שיפוע שגורמת למים לעמוד ולא לרדת לתעלות הניקוז, מה שמקשה על הסוחרים ועל באי השוק.


אחד מהסוחרים, שחנותו נמצאת בסמוך לשלוליות ואף סובל מנזילה של מים מהגג, מספר על המצב: "יש הצפות ושלוליות, ממש לידי, כל המים מתנקזים לשלוליות ליד החנות שלי, ואני צריך לגרוף אותם עם מגב. עשו בשוק שיפוץ משמעותי, אך כנראה שאת השיפוע לא ביצעו כמו שצריך, אחרת אין לי הסבר לכך שהמים עומדים ולא יורדים לתעלות הניקוז. מעבר לכך, יש גם נזילה של מים מהגג שנוזל על הוויטרינה שלי. לא ברור מה גורם לזה. יש חיבור בין גג אחד לגג שני שכנראה לא נאטם כמו שצריך, וכשיש גשם המים נוזלים על העסק שלי. בגלל זה כל הוויטרינה שלי מלאה במים ואי אפשר לעמוד לידה. החלטנו כמה עסקים כאן לצלם את המצב ולתעד אותו בווידאו".

יש לציין כי השיפוץ הכללי בשוק אותו עושה העירייה טרם הסתיים ומצוי בעיצומו. השיפוץ החל לפני למעלה משנה ולמשך תקופה ממושכת, כשחלקו הראשון של השיפוץ היה לצורך שדרוג תשתיות הניקוז והביוב כדי למנוע מקרי הצפה שמתרחשים מידי שנה בחודשי החורף. אמנם השנה לא נרשמו הצפות קשות, אך לטענת הסוחרים, עדיין יש מקום לשיפור המצב. תגובת העירייהתובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר