זירת הדריסה ברחוב אהרונוביץ', למכונית המצולמת אין קשר לידיעה
זירת הדריסה ברחוב אהרונוביץ', למכונית המצולמת אין קשר לידיעה

הבן נדרס, ההורים כועסים: כבר כמה פעמים ביקשנו מהעירייה מעבר חצייה

לירן מרוז נדרס אתמול ברחוב אהרונוביץ, סמוך לביתו. אמו ותושבים נוספים כועסים על העירייה, שמציינת כי סימון המעבר אושר כבר בנובמבר, אך עדיין לא בוצע

פורסם בתאריך: 8.1.18 14:02

הוריו של לירן מרוז, תלמיד כיתה ג' מבית הספר שמעוני, אשר נדרס אתמול אחר הצהריים ברחוב אהרונוביץ, סמוך לביתו, טוענים שהם והורים נוספים פנו כבר מספר פעמיים לעירייה, בבקשה להציב במקום מעבר חצייה, אך לטענתם, למרות הפניות ולמרות הסכנה הברורה לא נעשה דבר.

"הבן שלנו חזר אתמול לקראת השעה חמש מאימון כדורסל בבית הספר שמעוני", מספרת שולי מרוז, אמו של לירן. "הוא התקשר אלי ואמר שהוא בדרך הביתה. הוא תמיד חוזר עם חברים. החבר עלה הביתה והבן שלי חצה את הכביש, היכן שהוא תמיד חוצה. רכב שעבר במקום פגע בו, התקשרו אלי ואמרו לי שהילד שלי נדרס. ירדתי למטה  וקיבלתי שוק, פינו אותנו לבית החולים שניידר, עם חשש לשבר בגולגולת, הוא עבר בדיקות ועכשיו הרופא אמר לנו שהכל בסדר, הנפיחות ירדה לו ויש לו בעיקר מכות יבשות ופציעות".

"עשרות פעמים פנינו לעירייה בבקשה שיעשו במקום מעבר חצייה ולצערי אף אחד לא התייחס אלינו", ממשיכה האם ואומרת בכאב, "אפילו השוטר שהיה במקום התאונה אמר שחובה לשים מעבר חציה".

 

לילך שיפמן, אמא לילדים המתגוררת גם היא ברחוב אומרת: "כבר מספר חודשים אנחנו מתריעים בפני המוקד העירוני על כך שאין מעבר חציה לילדים החוצים את הכביש ברחוב אהרונוביץ פינת השלושה, יש לנו עשרות שיחות מוקלטות למוקד העירוני בהן אנו מתחננים לעשות מעבר חצייה ולצערנו דבר לא נעשה. לצערנו קרה מה שחששנו ממנו, ילד חצה את הכביש וכמעט נדרס למוות. אני לא מבינה למה מחכים? שמישהו ימות?. הילדים כל יום חוצים את הכביש בדרך לבית הספר ובחזרה, זו ממש סכנת נפשות וצריך לעשות לזה סוף. מדובר בסך הכל במעבר חצייה, לא מובן לנו מדוע לא עושים זאת".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בתאריך 23.10.2017 התקבלה פניה במוקד העירוני ובה בקשה לסימון מעבר חציה ברחוב אהרונוביץ' פינת רחוב השלושה. המקום נבדק, והנושא עלה לדיון בוועדת תנועה מקומית 15/17 (סעיף 52) שהתקיימה בתאריך 29.11.2017. הנושא אושר עקרונית ויצא לביצוע רק לאחר הכנת תרשים, כתיבת פרוטוקול ואישורו כנדרש בחוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. חיים

    מעניין איך תמרורים האוסרים על חנייה בעיקר של משאיות מוצבים בכל מקום.תפסיקו לעבוד עלינו.אם זה היה קורה לי הייתי תובע את כל נושאי התפקידים אישית על רשלנות

  2. דני

    זה לא מקרה יחיד. הדבר האחרון שמעניין אותם זה בטחון התושבים.
    אין מעברי חציה. אין דוחות לנהגים שחונים על מעבר חציה. הפקרות

  3. אביעד פייט

    אם היה מדובר באם המושבות כבר בבוקק זה היה מבוצע.
    הבטחה שלי את הקולות של תקומה , ושל שכונת חזני ברוורמן הפסיד.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש כל כך הרבה מה להגיד ולכעוס אייך שהערייה מתנהלת ושכול אחד בעל הבית של עצמו ועושה מה שהוא רוצה ככה זה בפ"ת מכוניות עומדות על המידרכה היכן שאסור עוברי אורח קשה להם ללכת על המדרכה מפני שחצי ממנה חסומה , היום ראית איש מבוגר שמשתין ברחוב מו בית הספר וללא בושה אף אחד לא אומר לו כלום ,כמו שיש פקחי חנייה ככה צריך שיהיו פקחי רחובות ושלא יזרקו בננות ברחוב , ושלא יקבצו נדבות ,שידאגו לתושבים החלשים שגרים פה אבל רטש העיר טוב בניאומים אך ורק לנאום ולא לעשות כלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר