שרה אסנת אטיאס לוין. צילום באדיבות דוד אטיאס
שרה אסנת אטיאס לוין. צילום באדיבות דוד אטיאס

מתה מפצעיה אחות בבילינסון שנפצעה בתאונה בדרכה לעבודה

"כששמעתי על התאונה הלב נפל לי. היא השאירה לנו צוואה להמשיך את דרכה", אומר הבעל דוד אטיאס על אשתו שרה אסנת אטיאס לוין ז"ל

פורסם בתאריך: 11.1.18 16:44

שרה אסנת אטיאס לוין, אחות במכון ריאות בבית החולים בילינסון, בת ,46 שנפצעה ביום שני בתאונת דרכים ברחוב ז'בוטינסקי פינת רחוב קפלן בעיר, נפטרה מפצעיה. חוקר תאונות דרכים פתח בחקירה ונהג הרכב החשוד בפגיעה עוכב לחקירה.

בית החולים בילינסון. צילום באדיבות בית החולים

בית החולים בילינסון. צילום באדיבות בית החולים

תאונת הדרכים התרחשה ביום שני בשעה 07:52. צוותים של מד"א ואיחוד ההצלה שהגיעו למקום, דיווחו על תאונת דרכים בה נפצעה באופן קשה הולכת רגל עם חבלות בראשה. היא פונתה לבית החולים בילינסון להמשך טיפול וכאמור נפטרה מפצעיה. נרקיס אדוארד, חובש באיחוד הצלה סניף פתח תקווה סיפר: "תוך כדי הליכה למקום עבודתי שבסמוך לזירת התאונה נתקלתי בתאונה קשה עם מעורבות הולכת רגל ורכב פרטי. ניגשתי לסייע רפואית עד להגעת רופא מהמרכז הרפואי בילינסון שבסמוך ולאחר מכן בהגעת אמבולנס היא פונתה לבית החולים בילינסון הסמוך כשמצבה מוגדר קשה".

 

בעלה דוד אמר הערב למלאבס: "שרה היתה אישה צנועה מאוד. בבוקר נפרדנו עם חיוך וחיבוק, אני יצאתי לפניה והיא כמה דקות אחרי וכל אחד הלך לעבודתו. היא נפצעה בעשרה לשמונה ובשעה שמונה וחצי כבר הייתי בבית החולים. כששמעתי את זה הלב נפל לי. שרה הייתה אישה מאוד מיוחדת, ברמה גבוהה, תמיד עם חיוך על הפנים, כולם אהבו אותה מסביב והיא תמיד דאגה לכולם. היא השאירה לנו צוואה להמשיך את דרכה".

"היא היתה אחות למופת, אדם ישר וצדיקה", מספרת אילנה בקל, אחות אחראית בבילינסון. "אין לי ספק ששרה הייתה אדם מיוחד במינו, מסורה, נעימה ואצילית בכל רמח אבריה", היא אומרת בכאב. בקל מציינת ששרה היתה נשואה ואם לשני ילדים והיא נפצעה בדרכה לעבודה. "כולם בבית החולים מזועזעים מכך", היא מוסיפה. "הבנות בטראומה ואנחנו כל הזמן מחפשים אותה ומחכים שהיא תיכנס. לשרה היתה נוכחות מאוד מרשימה, היא הייתה גבוה ואצילית מצד אחד ומצד שני קולה היה שקט, היא אף פעם לא כעסה והאבידה שלה קשה לכולנו".

דובר המשטרה מסר היום, יום חמישי, כי נפתחה חקירה בנושא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר