עץ קרס הבוקר ברחוב אדם יקותיאל כתוצאה מהרוחות החזקות.
העץ שקרס הבוקר ברחוב יקותיאל אדם

מזג האוויר בפתח תקוה: צפו בקריסות עצים ברחבי העיר

עצים קרסו ברחוב טרומפלדור, ביקותיאל אדם ובבעל שם טוב. בפארק בנווה גן קרסו עמודי הצללה. בנוסף דווח על שיבושים בפעילות של גני ילדים ותקלות באספקת החשמל. מחברת החשמל נמסר: "פועלים לתיקון מהיר"

פורסם בתאריך: 19.1.18 11:50

הנזק הראשון של מזג האוויר הסוער: עץ קרס הבוקר ברחוב יקותיאל אדם בשכונת קרית אלון כתוצאה מהרוחות החזקות. העץ קרס בסמוך לרכב שהיה במקום, אך לא גרם לנפגעים או לנזקים משמעותיים. בהמשך היום קרס עץ ברחוב טרומפלדור 64. עץ קרס גם ברחוב הבעל שם טוב.

 

צפו בקריסת עץ ברחוב הבעל שם טוב:

 

צפו בקריסת עצים ברחוב טרומפלדור 64:

עץ קרס הבוקר ברחוב אדם יקותיאל כתוצאה מהרוחות החזקות.

העץ שקרס הבוקר ברחוב יקותיאל אדם

בנוסף, הבוקר דיווחו תושבים משכונת נווה גן כי חלק מעמודי ההצללה בפארק הצפוני של השכונה נפלו ואיתם חלק מהצילייה. צילייה נוספת שקרסה היא זו של בית ספר נתן יונתן.

בית ספר נתן יונתן. צילום באדיבות ההורים

בית ספר נתן יונתן. צילום באדיבות ההורים

בנוסף לכך דווח על שיבושים בפעילות של מספר גנים עקב אי הגעת אנשי צוות. כך לשמל בגן אביב, שם דיווחו הורים כי הגננת לא הגיעה במועד והם עמדו בחוץ עם הילדים. בגן ספיר בקרית מטלון, הגיעה רק הסייעת.

כמו כן, דווח על שיבושים באספקת החשמל במספר מקומות בעיר. מחברת החשמל נמסר: "עובדי חברת החשמל פועלים לתיקון מהיר ככל שניתן של עשרות קווי מתח אשר נפגעו במהלך הסערה. כמו כן מטופלות פגיעות נקודתיות. מחברת החשמל שבים ומדגישים כי יש להתרחק מחוטים קרועים ולדווח מיידית למשטרה ולחברת החשמל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר