יונתן גפן בבית שפירא. צילום דוברות העירייה
יונתן גפן בבית שפירא. צילום דוברות העירייה

צפו: ההתנצלות של יהונתן גפן בבית שפירא בעיר

לדברי אנשים שנכחו בהופעה, נשאל גפן מדוע אינו מתנצל בתקשורת וענה: "אמצעי התקשורת זה זבל, הם מחפשים רכילות כדי לעשות ממני אידיוט".

פורסם בתאריך: 28.1.18 12:12

יהונתן גפן התנצל אמש על הפוסט שהעלה לפני כשבוע, בו הישווה בין עאהד תמימי לבין אנה פרנק. את דברי ההתנצלות שלו אמר גפן במהלך הופעה שלו בבית אברהם שפירא בעיר. במהלך ההופעה טען גפן:  "עצם זה שהבאתי את אנה פרנק וחנה סנש לסיפור הזה זו הייתה טעות, ואני מתנצל עליה מכל לבי". עוד הוסיף גפן: "אנחנו חמישים שנה כובשים עם אחר ורציתי להביא את זה לכותרות, הטעות שעשיתי, ששרבבתי לרשימה הזו את חנה ואנה, שאין כמוני להעריץ אותן. היום זה יום השואה הבינלאומי וזו היתה טעות ואני מתנצל בעיקר בפני מי שזה פגע בו אישית".

גפן הסביר מדוע החליט להתנצל במופע ולא בתקשורת: "שאני אתווכח עם כלי התקשורת שעושים ערבים שלמים, מהדורות חדשות שלמות, באים אלי הביתה? אני שבוע הייתי מוצר, והדשא שלי היה מלא בפפרצ'י, לא אכלתי שבוע, אין לי עניין להיפתח בפני כלי התקשורת והם תמיד יעוותו את זה". לטענת אנשים שנכחו במקום, ציין גפן כי גם הפלסטינים בוחרים לעצמם גיבורי תרבות משלהם, אבל עצם זה שהוא שהביא לסיפור הזה את אנה פרנק וחנה סנש, זו הייתה טעות שהוא התנצל עליה מכל הלב.
לטענת מי שנכח במופע, גפן המשיך ותקף את התקשורת, וכאשר אחת הנשים מהקהל שאלה אותו מדוע הוא מתנצל מולם ולא מול התקשורת, הוא אמר: "אמצעי התקשורת זה זבל, הם מחפשים רכילות כדי לעשות ממני אידיוט". אותה צופה המשיכה ושאלה מדוע הוא מתנצל בפורום סגור וגפן ציין: "אתכם אני אוהב, אותם אני שונא".

 

תחילת הסיפור הייתה כשגפן פרסם לפני כשבוע בחשבון האינסטגרם שלו שיר קצרצר שבו השווה בין עאהד תמימי, הנערה שסטרה לקצין צה"ל, לאנה פרנק, לחנה סנש ולז'אן דארק. השיר אותו פרסם גפן, גרם לכעס רב ולעימות בין שר הביטחון ליועץ המשפטי לאחר שליברמן הנחה את מפקד גלצ לא להשמיע את שיריו של גפן ומנדלביט קבע שאין לשר הבטחון סמכות להתערב בנושא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר