זירת האירוע צילום איחוד הצלה
זירת האירוע צילום איחוד הצלה

לילה של אלימות קשה: צעיר אחד הוכה בראשו ונפצע קשה, צעיר אחר נדקר ונפצע בינוני

שני מקרים של אלימות מפחידה בפתח תקוה: סמוך לחצות הוכה צעיר, על פי החשד על ידי שני גברים שירדו מאופנוע, מאוחר יותר נדקר צעיר בן 25 בפלג גופו העליון

פורסם בתאריך: 11.2.18 08:24

שני מקרי אלימות קשים אירעו בשעות הערב המאוחרות ובשעות הלילה בפתח תקוה: בשעות הערב המאוחרות, שעה קלה לפני חצות, נפצע קשה צעיר ברחוב גרינבוים לאחר שהוכה על ידי שני גברים. הוא נמצא ברחוב כשהוא ללא הכרה וטופל על ידי צוותים של מד"א ושל איחוד הצלה.

באיחוד הצלה ציינו כי הצעיר הוכה ונחבל בראשו ובפלג גופו העליון ברחוב, לכאורה על פי החשד על ידי שני גברים ירדו מאופנוע והיכו אותו. נסיבות ואופי המקרה נבדקות על ידי המשטרה.

זירת הדקירה צילום איחוד הצלה

זירת הדקירה צילום איחוד הצלה

מאוחר יותר, במהלך הלילה, נפצע צעיר בן 25 באורח בינוני לאחר שנדקר לאחר שנדקר ברחוב יקותיאל אדם. הוא נדקר בפלג גופו העליון ובגפיו. הוא טופל בשטח על ידי כוחות איחוד הצלה ופונה על ידי מד"א לבית החולים. במשטרה בודקים מה הוביל למקרה.

 

אדיר מעטו, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני לצעיר כבן 25. הצעיר נדקר בפלג גופו העליון ובגפיו. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים בילינסון כשמצבו מוגדר בינוני".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר