דין יחזקאל היום ועם אביו
דין יחזקאל היום ועם אביו

"אבא, אני מתגעגע אליך". דין יחזקאל לא ראה את אביו 11 שנה ומחפש אותו

יחזקאל בן ה-19, מנסה לאתר את אביו כבר תקופה ארוכה. אחרי שמספר ניסיונות כשלו, הוא פרסם פוסט מרגש ברשת. "עדיין אין פריצת דרך", הוא אומר למלאבס

פורסם בתאריך: 14.2.18 16:30

11 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה ראה דין יחזקאל את אביו יובל, וכעת, בעזרת פוסט מרגש בפייסבוק, הוא מקווה למצוא אותו לאחר שכל ניסיונותיו כשלו. דין, כיום בן 19, מספר שבהיותו בן 8 לערך הוריו התגרשו, ולאחר הגירושים ראה את אביו פעם בשבועיים. לדבריו, יחסיו עם אביו היו נפלאים. "אבא שלי ואני היינו החברים הכי טובים ואהבתי אותו יותר מכל דבר אחר בעולם", הוא כותב. עש שיום אחד, אביו נעלם. הוא מספר איך מאז כל הניסיונות שלו למצוא את אביו.
"בכל מקרה 11 שנים עברו מאז העזיבה שלו והחיפושים רק מתגברים", כותב דין, "אז עכשיו חבריי הפייסבוק היקרים, בבקשה מכם, אני מתחנן, כל מי שיודע משהו על אבא שלי יובל יחזקאל, כל דבר יכול לעזור לי למצוא אותו. אני גם אשים תמונה שלו, היום הוא קצת יותר מבוגר אבל נשאר אותו דבר כי יצא לי לראות תמונה עדכנית במשטרה. ועכשיו הודעה לך אבא, אם אתה רואה את זה, מדבר הבן שלך הבכור דין, הגיע הזמן שתפסיק לפחד ותצור קשר איתי בכל דרך. יש מייל, פייסבוק וטלפון. נמאס לי לבכות בלילות שאתה לא נמצא, אני מתגעגע לימים שהיינו מדברים ומשחקים באייסיקיו והיית אומר לי שאני נקניק. עברתי מספיק גהינום. אני רוצה לשים לזה סוף, אז בבקשה אם אתה רואה את זה צור קשר, ואם אתה לא מוכן לראות אותי פשוט תגיד את זה במקום להשאיר אותי בחוסר וודאות כל החיים. כי לא משנה מה, אני זקוק לאבא".

דין מתגורר בשעריה עם אמו. בשיחה עם מלאבס הוא מספר: "כל השנים האלו הוא לא יצר קשר עם אף אחד, חברים או משפחה. כשהיינו נפגשים הוא גר בתל אביב, והיום מה שאני מבין הוא גר במקום אחר. מאז פרסום הפוסט קיבלתי תגובות. היה מישהו שאמר שהוא הכיר אותו, אבל זה היה לפני כמה שנים טובות, חוץ מזה לא הגיעה פריצת דרך. פנינו להורים שלו אבל הם אומרים שגם הם לא בקשר איתו. המטרה שלי היא לחדש את הקשר איתו ואולי אפילו לעזור לו אם הוא צריך עזרה. אני לא היחיד במשפחה שאשמח לפגוש אותו. לא ייתכן שבמשך 11 שנה אף אחד לא יודע איפה הוא, ואין טיפת מידע עליו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר