משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

סיפור מוזר: בן 81 נחשד בניסיון התפרצות. "הוא בסך הכל הלך לשלוח לוטו", אומר בנו

האב ובנו שהו בתחנה ארבע שעות עד שהאב שוחרר. הבן: "נדרוש מהמשטרה למחוק מהמאגר שלהם את טביעות האצבע שלו והצילומים"

פורסם בתאריך: 6.3.18 16:45

משפחתו של תושב העיר כבן 81 טוענת שמשטרת פתח תקווה עצרה את אב המשפחה ביום שני כאשר הלך למלא את טופס הלוטו השבועי שלו בשכונת כפר אברהם, בסמוך למקום המגורים, ללא כל סיבה. לטענת הבן, כאשר האב היה בדרכו הביתה, הגיעה למקום ניידות משטרה שעצרה אותו בטענה שהוא חשוד בפריצה לבית סמוך. "מבדיקה שעשיתי מאוחר יותר, הסתבר שתושבת התלוננה שמישהו נגע לה בידית של הדלת ועצרו את אבא שלי. הגיעו למקום שתי ניידות, עם שישה שוטרים שהתחילו לתחקר אותו, איפה הוא היה ומה הוא עשה, הוא אמר להם שהוא מילא לוטו ואף הראה להם את הטפסים והם ביקשו ממנו לרוקן את הכיסים שלו ולקחו אותו לתחנה".
כאשר התושב הובא לתחנה, יצרו קשר עם הבן וביקשו ממנו להגיע לתחנה מאחר ואביו עצור. "ביקשתי לדעת מה הסיבה והוא התחיל לשאול אותי האם אבי צלול בדעתו, האם ייתכן שהוא הלך בטעות לבית הזה כי חשב שזה הבית שלו, אמרתי להם שהוא צלול ולא ייתכן שהוא עשה דבר ממה שהם אומרים".
הבן מספר כי הגיע לתחנה, אך הוא ואביו שהו שם ארבע שעות עד ששחררו את האב, לא לפני שלקחו ממנו טביעות אצבעות וצלמו אותו תמונה משטרתית. "זה היה דבר מבייש לאבי, אדם מבוגר, שגידל משפחה לתפארת, הוא מוכר כניצול שואה שמידי שנה מקבל קצבה מהמדינה, התייחסו אליו כפושע", אומר הבן. האב שלא יכול לסבול את המחשבה שהמשטרה חושדת בו, הלך ביום שלישי לתחנה ושם פגש את אחד הקצינים. הבן מספר: "הוא אמר לאבי שהתיק סגור ואף הראה לו זאת במחשב, אבי אמר לו שהוא עבר עוגמת נפש לא פשוטה והוא מתבייש בכך, אנחנו מתכוונים לדרוש מהמשטרה למחוק מהמאגר שלהם את טביעות האצבע שלו והצילומים".

ממשטרת ישראל נמסר כי "עם קבלת תלונה בגין ניסיון התפרצות לדירה וגרימת נזק למנעול הדירה, הגיעו כוחות משטרה למקום והבחינו בחשוד, שתאם את התיאור כפי שנמסר על ידי המודיעה שאף שמרה איתו על קשר עין רצוף. החשוד עוכב לתחנה לגביית גרסתו ובוצעו בעניינו כל פעולות החקירה הנדרשות במקרה של עבירת רכוש, לרבות צילום ונטילת טביעת אצבע".

מהמשטרה אישרו כי התיק אכן נסגר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שולי

    לא היו צריכים לעצור אותו כאחד הפושעים הזוי לגמרי . לפני שנים התדפק על דלת ביתי אדם מבוגר מאוד פתחתח הוא נכנס ישר לחדר הפנימי הסתובב בחן את הדירה ויצא. האמת הייתי בהלם אבל לא כעסתי ניסיתי לברר מה קורה רק לאחר מספר ימים נודע לי שהוא פשוט איבד את דרכו והדירה שלי היתה דומה לדירתו. ובאמת לא פניתי למשטרה זה יכול להיות לכל אדם שלפתע מאבד את הכיון אם זה היסח הדעת או תחילה של אלצהימר השם ישמור. לכן עלינו להיות יותר סובלנים ולא יהירים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר