מתפללים במסגד צילום ארכיון אמיל סלמן
מתפללים במסגד צילום ארכיון אמיל סלמן

הפתעה במרכז פתח תקוה: מסגד מאולתר

אנשי האגף לפיקוח רב תכליתי ביצעו אכיפה נגד דירות מפוצלות ועסקים בלתי חוקיים. להפתעתם גילו מסגד לא חוקי ברחוב בר כוכבא

פורסם בתאריך: 14.3.18 18:24

בסיור שקיימו אתמול  אנשי האגף לפיקוח הרב תכליתי במרכז העיר, הם גילו להפתעתם מסגד מאולתר שהוקם שלא כחוק בתוך מבנה ברחוב בר כוכבא 1. פרט לכך, נמצאו עוד מספר דירות מפוצלות שלא כחוק.
הסיור בוצע במסגרת אכיפה כנגד עסקים ודירות שפועלים ללא היתר, ובין היתר התגלו כאלו ברחובות גולדנהירש, שטמפפר וההגנה, וכן נמצאו "חמארות" (פאבים) השייכים למבקשי מקלט. בנוסף, במספר מוקדים נמצאו דירות מפוצלות, כמו למשל ברחוב ההגנה 17 שם נמצאה יחידת דיור מפוצלת וכן, מגורים בקומת המרתף. ברחוב ברקוביץ נמצאו שלוש יחידות דיור מפוצלות, וכן מפגע תברואתי של פסולת ביתית בכמויות גדולות.

צוות אנשי הפיקוח בסיור במרכז העיר צילום באדיבות עיריית פתח תקוה

צוות אנשי הפיקוח בסיור במרכז העיר צילום באדיבות עיריית פתח תקוה

אך כאמור, ברחוב בר כוכבא 1, שחוצה את מרכז העיר, נמצא מסגד מאולתר שפעל במבנה שמוגדר כמבנה מסוכן, ללא היתר וללא אישור כבאות. המבנה כבר נאטם בעבר לאור היותו מבנה מסוכן, אך כנראה נפרץ. לאור הגילוי, המבנה נאטם שוב וכעת לא ניתן להיכנס אליו.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה? הורידו את האפליקציה של מלאבס:
מלאבס באנדרואיד http://bit.ly/2CXVWYB
מלאבס באייפון https://apple.co/2FfXE9S

 

"ביצענו במקום מספר סיורים מקדימים שהיו בשעות שונות כי הבנו שמשהו שם חשוד", אומר יוסי יואלמן, מנהל השיטור המשולב בעיריית פתח תקווה, "לאט לאט גילינו שיש שם פעילות של תפילה. בסיור האחרון היינו עם כוחות משטרה ונכנסנו פנימה וראינו שיש שם פעילות של מסגד, כרגע זה מטופל בצינורות החוקיים. למעשה, ברגע שהגענו לכניסה וראינו מקום מסודר של נעליים, הבנו שקורה משהו. לאחר מכן ממש ראינו את המתפללים ברגע התפילה. המבנה היה אטום עוד לפני כן וכנראה שהם פרצו אותו. מי שהתפלל שם הם לא שוהים בלתי חוקיים, אלא רק מסתננים שהם כנראה מוסלמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר