סיור נת"ע הקו האדום
סיור נת"ע בתוואי הקו האדום

מסקרן אתכם? הציבור מוזמן לסיורים במנהרות הרכבת הקלה בפתח תקוה

חברת נת"ע מקיימת סיורים בהרשמה מראש במרכז המבקרים בעיר ובאחד מאתרי כריית המנהרות

פורסם בתאריך: 10.4.18 08:40

העבודות להקמת הרכבת הקלה בגוש דן, שתעבור בפתח תקוה במסגרת הקו האדום, נמצאות כידוע בעיצומן, ובמקביל לכך מציעים בחברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) לציבור להשתתף בסיור ללא תשלום של הרכבת הקלה בפתח תקוה.
בחברה מציינים כי הסיור יתקיים במרכז המבקרים שנמצא בעיר, במתחם שנקרא הדיפו ומיועד לשמש כמרכז תחזוקה, תפעול ובקרה של הקו האדום, כאשר בצמוד אליו נמצא אחד משלושת אתרי כריית המנהרות של נת"ע. עוד מציינים בחברה כי מדובר באתר עבודות פעיל, ועל כן הסיורים יתקיימו בהרשמה מראש, כאשר מספר המשתתפים לכל סיור מוגבל. במידה וישנן קבוצות מאורגנות שמעוניינות בסיור, הן מוזמנות לפנות למוקד נת"ע *4575. תושבים שמעוניינים להשתתף בסיורים, מוזמנים להיכנס לאתר נת"ע ולהירשם.
משך הסיור הוא כשעתיים, והוא מיועד לקהל מגיל 18 בלבד. על המשתתפים להגיע עם נעליים סגורות ומכנסיים ארוכים. במשך השעתיים הללו תוצג מצגת על פרויקט הקו האדום ועל רשת הקווים המתוכננת, יתקיים ביקור בדגם הקרון המיועד ויצא סיור מודרך לאתר ולירידה אל פתח המנהרות.

יש לציין כי לפני מספר שבועות החלו בחברה לקיים סיורים מצומצמים וראשוניים באתר, ולאור ההצלחה והביקוש, הם פתחו תאריכים נוספים.
הרשמה לאתר ניתן לעשות בקישור הבא: https://www.nta.co.il/content/הרשמה-לסיור

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר