שריפה בחדר מדרגות ברחוב קלאוזנר צילום באדיבות שירותי הכבאות
שריפה בחדר מדרגות ברחוב קלאוזנר צילום באדיבות שירותי הכבאות

פירומן נוסף מסתובב בפתח תקוה, הבוקר נלכדו אנשים בדירות

ביומיים האחרונים היו מספר הצתות במחסנים או בקומות לובי של בנייני מגורים. באירוע הבוקר נלכדו אנשים בדירות וחולצו על ידי כוחות כיבוי האש

פורסם בתאריך: 11.4.18 13:06

שורה של אירועי שריפה שהתרחשו במהלך הימים האחרונים בפתח תקוה מעלה חשד כי ישנו פירומן חדש שפועל בעיר. במסגרת האירועים, הגיעו כוחות כיבוי לשריפות בתוך בנייני מגורים או בסמוך אליהם. המקרה האחרון התרחש הבוקר, לאחר שצוותי כיבוי וחילוץ פעלו בשריפת עגלות וציוד בחדר מדרגות של בניין מגורים ברחוב קלאוזנר. כתוצאה מהשריפה שהתרחשה בקומת הלובי, עלה עשן סמיך לכל ארבעת הקומות. כוחות הכיבוי כיבו את השריפה ושחררו את העשן, ללא נפגעים.
אתמול פעלו כוחות של כיבוי וחילוץ בשריפת מחסן בלובי של בניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב יהלום. בכבאות ציינו כי עשן סמיך עלה מחדר המדרגות, ולוחמי האש פעלו למניעת התפשטות השריפה במקביל לפעולות כיבוי ושחרור העשן. שני מקרי שריפה התרחשו לפני כיומיים, ב-9 לאפריל, הראשון התרחש לאחר שפח שהיה צמוד לבניין מגורים ברחוב בורוכוב עלה באש ועשן עלה לדירות ולחדר המדרגות. כוחות הכיבוי כיבוי את השריפה ושחררו את העשן. לא הרחק משם, ברחוב טרומפלדור, צוותי כיבוי וחילוץ הוזנקו לשריפה במקלט תת קרקעי של בניין מגורים ברחוב. חדר המדרגות היה אפוף עשן וצוותי הכיבוי פעלו לשחרור העשן במקביל לפעולות הכיבוי.
כזכור, רק לפני כשבועיים הגישו בפרקליטות כתב אישום כנגד תושב העיר, לאחר שהצית מוקדים רבים בעיר פתח תקווה, ועוד מקרה הצתה שהתרחש לפני כשנתיים בעיר בני ברק, בו נפצעו קשה אם ותינוקת.

 

רב רשף אורן שישצקי, קצין כבאות ודובר תחנת הכבאות בעיר, ציין: "כל האירועים הם חשד להצתה, ומדובר באותו סוג הדלקה ואותם אזורים. כל ממצאי החקירה הועברו למשטרה ואנו עובדים ביחד. זה לא פשוט כל הסיפור, ולמזלנו אין נפגעים, בעיקר בזכות עירנות של הציבור. בשריפה לפנות בוקר זה היה יכול להיגמר באירוע משמעותי. החשוד הדליק את האש בקומת הלובי וכל העשן עלה למעלה ואנשים נלכדו. אנו הגענו ומצאנו שכל חדר המדרגות היה מלא בעשן ולכן החלטנו על הסתגרות של התושבים בבתים וכבאים נכנסו לבתים והרחיקו את התושבים לחלונות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר