קנאביס רפואי. צילום אילוסטרציה: אי-אף-פי
קנאביס רפואי. צילום אילוסטרציה: אי-אף-פי

בקרוב: ניתן יהיה לרכוש קנאביס רפואי בפתח תקוה

בעלי רישיון לשימוש יוכלו להגיע החל מהשבועות הקרובים לסניף רשת "דראגסטור נט" בעיר ולרכוש מוצרי קנאביס, במסגרת פיילוט של משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 22.4.18 08:27

בשורה לבעלי רישיון לשימוש בקנאביס רפואי בפתח תקוה. החל מעוד מספר שבועות ישתתף סניף "דראגסטור נט" ברחוב צבי ברגמן 10 בעיר, בפיילוט של משרד הבריאות, כאחד מ-25 בתי המרקחת שיימכרו מוצרי קנאביס רפואי. הרכישה, כמובן, תתבצע עם מרשם רפואי מתאים ורק לבעלי רישיון לשימוש בקנאביס רפואי. עד היום חולק הקנאביס הרפואי בנקודות קבועות או במשלוח עד לביתו של החולה. הפיילוט אמור היה להתחיל כבר ביום שישי הקרוב, אך נדחה במעט.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

בעוד כחצי שנה, עם סיומה של הרפורמה שעורך משרד הבריאות בנושא הקנאביס הרפואי, צפויים להיות מעל ל-100 בתי מרקחת שייספקו מוצרי קנאביס רפואי. כל בתי המרקחת שלוקחים חלק בפיילוט עברו הכשרה מיוחדת על ידי משרד הבריאות, במסגרתה למדו הרוקחים על דרכי השימוש. בשלב הראשון יימכרו לחולים שקיות של תפרחות ואריזות של שמן קנאביס, ועליהם תודבק אזהרה מיוחדת, בדומה לתרופות ממכרות.

עד לאחרונה הורשו 36 רופאים בלבד בישראל לספק רישיון לקנאביס רפואי, כאשר כעת המספר עומד על 80 וצפוי לגדול משמעותית בחודשים הקרובים. מספר האנשים שמחזיקים ברישיון לשימוש בקנאביס רפואי עומד כעת על כ-25,000.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר