פסולת ברחוב קיש. צילום באדיבות התושבים
פסולת ברחוב קיש. צילום באדיבות התושבים

רחוב קיש: תושבים משליכים את הפסולת ברחוב

תושבים מתלוננים שפנו כבר כמה פעמים למוקד העירוני כדי שהתופעה המוזרה תטופל אך דבר לא השתנה

פורסם בתאריך: 23.4.18 14:11

תושבים ברחוב קיש נאלצים להתמודד מזה חודשים ארוכים עם מפגע תברואתי שנמצא על המדרכה. מדובר בפסולת ששופכים התושבים בשטח ציבורי שהפך לאתר אשפה מאולתר, ומי שמתגורר בסמוך סובל מכך.

פסולת ברחוב קיש. צילום באדיבות התושבים

פסולת ברחוב קיש. צילום באדיבות התושבים

חלק מהתושבים פנו לעירייה דרך המוקד העירוני או דרך גורמים אחרים, אך לטענתם, עד כה דבר לא השתנה, וגם כאשר העירייה מפנה את הפסולת, מיד לאחר מכן היא נערמת מחדש. "אנחנו גרים ברחוב קיש מספר 9, וליד הבית שלנו יש מדרכה על שטח ציבורי, שבו יש משטח בטון ושם זורקים זבל כל השכונה", אומרת תושבת הבניין, "התושבים מגיעים ושופכים שם את הפסולת שלהם. למשל ליד הבית שלי יש שיפוצים שמבצעים באחת הדירות, ואת כל האבנים, הארונות והקרשים הניחו על המדרכה. ככה זה עובד כבר חודשים. פנינו לעירייה דרך כמה גורמים, דרך מוקד 106, ופשוט דבר לא משתנה".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

"זה פשוט לא נעים שליד הבית שלך יש כל הזמן זבל", היא מוסיפה, "אפילו שקיות של אשפה ביתית זורקים שם. גם כאשר פנינו לבעלי תפקידים בעירייה לא הצלחנו למצוא פתרון, ונאמר לנו שאחרי החגים יטפלו בזה. התופעה הזאת נמשכת כבר חודשים ארוכים. מידי פעם העירייה מגיעה ואוספת את האשפה הפזורה, אך מיד לאחר, ואפילו בעוד באותו היום, שוב זורקים זבל, עד ששוב העירייה אוספת. זה פשוט לא בסדר. זה לא פח אשפה של הרחוב. כל האשפה הזאת ממש צמודה לגדר של הבניין שלנו".
דובר העירייה, חזי חקאק, מסר: "לדאבוננו, מדובר בחוסר משמעת ושיתוף פעולה של תושבי האזור. העירייה תמשיך לפנות את האשפה ותבצע אכיפת יתר במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר