רחוב חברון בשעריה
רחוב חברון בשעריה

רחוב חברון בשעריה: רכבים נוסעים בשביל ההליכה ומסכנים את הולכי הרגל

עם השנים הוסרו העמודים שמנעו את כניסת הרכבים. תושבים התלוננו במחלקת התנועה ועדיין מחכים לתשובה

פורסם בתאריך: 2.5.18 10:41

מזה חודשים ארוכים ששביל ההליכה רחוב חברון בשכונת שעריה הפך לשביל נסיעה לרכבים. תושבים שמתגוררים ברחוב טוענים כי הדבר מהווה סכנה ואחד מהם אף פנה לעירייה בניסיון למצוא פתרון לבעיה. לדברי התושב שפנה לעירייה, בעבר היו עמודים שמנעו מרכבים להיכנס לרחוב, אך הם הוסרו, וכעת רכבים נוסעים ברחוב חברון, כאשר חלק אף חונים בו. "בזמנו, לפני שנים ארוכות, עד בערך לפני 20 שנה, לא היו שבילים באזור שאני גר בו", אומר תושב הרחוב, "באותה תקופה הוחלט לבנות שבילי הליכה להולכי רגל, ולקחו מכל חצר בניין שטח והפכו אותם לשבילים. במשך הזמן הציבו בכניסה לרחוב עמודים שמנעו כניסה של רכבים כי מדובר בשביל הליכה".

יש לציין כי דרך רחוב חברון ניתן להיכנס לרחובות צרים נוספים הסמוכים אליו. לדברי התושב, העמודים המדוברים הוסרו במהלך השנים, וכיום רכבים נכנסים לרחוב ומהווים סכנה. "עם השנים השכנים הורידו את העמודים הללו, ורכבים נוסעים בשביל הזה ומחנים שם", הוא אומר, "לפני שבועיים הייתה מריבה בין השכנים כי היו פחים שהפריעו למכוניות להיכנס, כשמכוניות בכלל לא אמורות לנסוע שם. פניתי לעירייה והתקשרתי למוקד 106, והם העבירו את הפניה למחלקת התנועה שהייתה במקום לפני כשבועיים, אך מאז לא חזרו אלי. כשהקימו את השבילים האלו סוכם שמדובר בשביל להולכי רגל ולא בשביל למכוניות. המצב כרגע מסוכן כי מדובר בשביל שהולכים בו הולכי רגל וממנו נכנסים לרחובות אחרים. אם נכנס רכב בזמן שיש בו הולך רגל, הולך הרגל לא יכול להיות בשביל כי אין מקום לשניהם. זו סכנה".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "ברחוב חברון אושרו ובוצעו על ידי העירייה עמודי חסימה שנעקרו לאחרונה (ונדליזם). למקום הגיע נציג אגף התנועה ואנו נדאג להתקין חדשים במקום אלו שנעקרו עד סוף שבוע זה".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר