חדשות הנוער פתח תקוה
חדשות הנוער פתח תקוה

קבוצת הוואטסאפ "המוקד העירוני" אינה קשורה לעירייה. אז מי פתח אותה?

תושבים רבים הופתעו לקבל הזמנה לקבוצת הוואטסאפ החדשה. אחרי בירור נפתרה התעלומה: את הקבוצה פתחו חברי "חדשות הנוער פתח תקוה". המטרה: לזרז את הטיפול בבעיות

פורסם בתאריך: 7.5.18 15:28

מי אחראי על פתיחת קבוצת וואטסאפ בשם "המוקד העירוני בעיריית פתח תקווה"? הקבוצה נפתחה והיא כוללת מספר תושבים ופעילים בשכונות, אך מתברר שהיא אינה קשורה כלל לעירייה.
בהודעה שנשלחה ביום שישי מטעם הקבוצה נכתב: "מהיום תושבי פתח תקווה יכולים גם להתלונן במוקד 106 של פתח תקווה בקבוצה פתוחה בימים א׳ עד ה׳ בין השעות 08:30 עד שעה 17:00, ביום ו׳ המוקד בקבוצה פתוח משעה 08:00 עד 16:00. לאחר שעות הפעילות בקבוצה ניתן להתקשר למספר הישיר למוקד בטלפון 03-9053000‬. אם אתם רוצים טיפול פנייה נא לרשום מה הבעיה, תמונה אם יש, ולאחר מכאן אנחנו נשלח טיפול ותקבלו מספר פנייה בתגובה, בשביל לדעת מתי מטפלים בבעיה שלכם". לאחר מכן פורסם מספר טלפון נייד וקישור של הקבוצה.
תחילה חשבו תושבים שמדובר באמת בקבוצה של העירייה ושל המוקד העירוני, אך מבדיקה מול העירייה ומול המוקד ולה כי הם אינם מכירים כל קבוצה שכזאת, ולא ידוע להם מי הקים אותה. במוקד העירוני ציינו כי לכל המעוניינים ישנה אפליקציה עירונית לדיווח על תקלות ובעיות, אך לא קבוצת וואטסאפ. לאחר בירור שערכנו התברר כי קבוצת הוואטסאפ הוקמה על ידי קבוצת פייסבוק שנקראת "חדשות הנוער פתח תקווה", ביום שישי האחרון.

נדיב ורסנו מקבוצת הפייסבוק חדשות הנוער פתח תקווה, בה יש מאות חברים, מספר כי בקבוצת הוואטסאפ יש עד כה 46 חברים, והמטרה שלה היא שיפור השירות, "יש קבוצה שנקראת חדשות הנוער פתח תקווה, שבה בני נוער כותבים כתבות לטובת שיפור הנוער", הוא מספר, "המטרה היא שהתלונות יועברו בסופו של דבר למוקד העירוני. המטרה היא שאנשים יכתבו בקבוצה על בעיות בעיר, ואנחנו בחדשות הנוער נסתכל על הקבוצה ונפנה למוקד בנוגע לבעיות שעולות בקבוצה. המטרה היא שלאחר שמישהו מאיתנו יראה את התלונות, יתקשר למוקד ויספר על הבקשה, ייקח את מספר הפניה ויכתוב אותה בקבוצה, וככה התהליך הוא יותר מהיר. מדובר בכל בעיה שיש בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר