זירת התאונה. צילום תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה צילום תיעוד מבצעי מד"א

בשורות טובות: שיפור במצבו של הנער שנפצע קשה בתאונת אופניים חשמליים

הנער נותח מספר פעמים ונמצא כיום בשיקום בבית לווינשטיין. עמותת אור ירוק פרסמה השבוע נתונים לגבי תאונות אופניים חשמליים בפתח תקוה ב-2017 וב-2016

פורסם בתאריך: 15.5.18 15:26

כארבעה חודשים חלפו מאז נפצע באמצע חודש ינואר השנה תלמיד כיתה בתאונת אופניים חשמליים ברחוב אליעזר פרידמן. כזכור התלמיד פונה לבית החולים שניידר במצב קשה שהוא מורדם ומונשם, לאחר שקיבל טיפול במקום. הנער, שעבר מספר ניתוחים בראשו, נמצא כיום בשיקום בבית לווינשטיין ומצבו משתפר. בני המשפחה מודים לצוות הרפואי והשיקומי, ואומרים כי תפילותיהם הרבות נענו והם אופטימיים. עוד מספרים בני המשפחה כי החברים מבית הספר נמצאים איתו בקשר, מבקרים והמשפחה מקווה שבקרוב הוא יהיה כבר אחרי תהליך השיקום וההחלמה.
בתוך כך, התפרסמו השבוע נתונים על ידי עמותת אור ירוק המלמדים כי 10 רוכבי אופניים חשמליים נפגעו במהלך 2017 בפתח תקוה ונזקקו לאשפוז בבית חולים. יש לציין כי הנתונים מתייחסים רק לרוכבים שנפגעו ונזקקו לאשפוז בבית חולים נוכח פגיעתם. מטבע הדברים ברחבי העיר ישנם תאונות רבות של רוכבי אופניים, שמסתיימות במרבית הפעמים ללא טיפול רפואי, או טיפול נקודתי שאינו שמצדיק אשפוז בבית חולים.
פתח תקווה דורגה במקום ה־15 מבין הערים הגדולות, כאשר בהשוואה לשנה קודם לכן, שנת 2016, ישנה ירידה של 38 אחוז במספר הרוכבים שנזקקו לאשפוז, מספר שעמד אז על 16 רוכבים. במקום הראשון נמצאת ירושלים, עם 49 רוכבים שנזקקו לאשפוז. בסך הכל ישנה עליה של 6 אחוזים באשפוז של רוכבי אופניים מבין כל הערים שנבדקו.

 

יש לציין כי לפני מספר חודשים החלה העירייה בקמפיין הנוגע לנסיעה באופניים חשמליים ברכבי העיר, וזאת בהתאם לתקנות החדשות שקובעות כי לא ניתן לרכב על המדרכה, אלא רק בשבילי אופניים או על הכביש, ושרוכב האופניים חייב להיות מעל גיל 16.
מבדיקה מול עמותת אור ירוק עולה כי אין עדיין נתונים חלקיים לשנת 2018 לגבי פתח תקווה.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    הגיע הזמן שההורים יקחו אחריות על ילדיהם שכינם יודעים או מסוגלים לקחת אחריות על עצמם על מנת למנוע את תאונת האופניים החשמלית הבאה. שמקווה שלא תהיה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר