פארק חורשת התעשיינים צילום צביקה שטרן
פארק חורשת התעשיינים צילום צביקה שטרן

צפו: לכלוך, ונדליזם והזנחה בפארק חורשת התעשיינים בסגולה

מדובר בפארק קטן שהעירייה הקימה בעבר על תוואי נחל שילה. גם הגדר והשלטים הושחתו

פורסם בתאריך: 15.5.18 11:38

לכלוך, אשפה והזנחה, כך תועד ביום שני השבוע פארק חורשת התעשיינים באזור התעשייה סגולה, שנמצא על תוואי נחל שילה. תושב העיר, צביקה שטרן, נסע בכביש 40 הסמוך לפארק וראה לכלוך שהצטבר במשך מספר ימים. "יש שם לא רק זבל אלא גם שער קרוע ושלטים שהושחתו", הוא אומר.

"מדובר בפארק שנמצא ברחוב ענבר שבאזור תעשיה סגולה. זה פארק עירוני קטן שהעירייה הקימה בעבר ליד נחל שילה, הוא נקרא פארק חורשת התעשיינים. מה שקורה זה שמי שנוסע בכביש 40 רואה את האשפה, ואני נוסע בכביש כבר כמה ימים ורואה את האשפה. אתמול החלטתי לגשת בעצמי למקום ואז ראיתי את מה שקורה שם. ראיתי שחוץ מאשפה גדולה, הגדר הייתה פרוצה, השלטים בכניסה לפארק הושחתו לחלוטין. הסלעים שהוצבו בשביל הולכי הרגל כדי למנוע כניסת רכבים, הוזזו משם. ממש ונדליזם".
הפארק כולל שולחנות ישיבה תחת עצי אקליפטוס, ובעונת החורף ניתן גם ליהנות לעיתים מזרימה בנחל. הפארק הוקם כחלק מפיתוח טיילת נחל שילה. "צריך לציין שגם כל ערוץ הנחל מלוכלך ומלא בעשבים יבשים", מוסיף שטרן, "אמנם הנחל יבש בתקופה זו, אך חבל שהתוואי שלו מלוכלך. מי שמגיע לפיקניק לא מרגיש בנוח כי ממש לא נעים שם. העירייה צריכה פעם ביום לעבור שם ולראות שהכל בסדר ונקי, ולא רק אחרי שמצלמים ומפרסמים זאת".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "העירייה פועלת לעצור את התנהלותם הפרועה של קבלני השפד"ן. השלטים הישנים והלא רלוונטים הוסרו והוצב שלט חדש. החורשה מנוקה כמעט מידי בוקר ובמקום מוצבים פחים המרוקנים מידי יום. הפירצה הקטנה בגדר תתוקן עד סוף היום" (יום רביעי).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כבר שנים שזה ככה. היתה פינת חמד נעימה ומוצלת. העיריה כרגיל מתעלמת ( חייבים ללמוד בפתח תקוה מערים כמו הוד השרון ותל אביב איך מטפחים פינות ירוקות ושומרים עליהן ).

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר