איתמר אלדר. צילום הדס אלדר
איתמר אלדר. צילום הדס אלדר

מנכ"ל החברה לפיתוח, איתמר אלדר, פורש מתפקידו

"במגזר הציבורי תהליכים לוקחים זמן רב", אומר אלדר, שפורש לטובת הצעה מחברת הייטק בארצות הברית

פורסם בתאריך: 29.5.18 19:00

מנכ"ל החברה לפיתוח, איתמר אלדר, הודיע על פרישתו מהתפקיד. אלדר נכנס לתפקידו לפני כשלוש שנים, והחליף בתפקיד את אבי כהן, שבינתיים התמנה לתפקיד מקביל בראש העין. בחברה לפיתוח פתח תקווה מציינים כי הסיבה לעזיבתו היא הצעת עבודה שקיבל בארצות הברית. טרם ברור מי יחליפו בתפקיד, בייחוד לאור העיתוי הרגיש של שנת בחירות.

אלדר עצמו אינו מסתיר את הקשיים של העבודה במגזר הציבורי, שכוללים לא מעט ביורוקרטיה. "הודעתי על הפרישה שלי לפני מספר ימים", הוא אומר, "קיבלתי הצעת עבודה מחברת הייטק בחו"ל ואני רואה בזה אתגר גדול. קצב העבודה והחיים בשוק הפרטי כנראה יותר מתאימים לי. במגזר הציבורי יש תהליכים שלוקחים המון זמן. אין לי דבר רע להגיד על מישהו, וכולם בסדר, אבל הקצב הוא שונה, וממתינים לפגישות שבועיים או שלושה ואז מבטלים. יש פורומים גדולים שמעורבים בהם המון אנשים שלפעמים צריך לכנס אותם, וככה הזמן עובר. מחכים לתקציבים ולעיתים צריך לכנס את המועצה וצריך מינימום של הצבעות, ואם אין אז ממתינים לחודש הבא וככה הזמן עובר. עם זאת, אני מסיים את תפקידי בצורה טובה ונתתי הודעה מוקדמת של עוד שלושה חודשים, ואם ראש העירייה רוצה שאני אשאר עוד קצת אז אעשה זאת. אני עוזב ברוח טובה. אחד הדברים שאני מצטער עליהם זה שדווקא בפרויקט של התחנה המרכזית לא הספקנו לעלות על הקרקע. אני מודה לראש העיר ולחברה לפיתוח שיש בה אנשים נהדרים ומלאי רצון".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

גורמים בסביבתו מציינים כי אחד הנושאים שהקשו על עבודתו הוא נושא הקמת התחנה המרכזית הזמנית ברחוב גיסין, שהושקעו בהקמתה 20 מיליון שקלים אך טרם החלה לפעול בשל מחלוקת בין העירייה לבין משרד התחבורה. בשל כך גם לא ניתן להתחיל בבניה של התחנה המרכזית החדשה ברחוב בר כוכבא.

אלדר, בן 48, רואה חשבון בהשכלתו, היה אחראי במהלך השנים שניהל את החברה להקמה ופיתוח של מספר פרויקטים מרכזיים, כמו למשל האגם בפארק הגדול שנמצא בבניה ועלותו נאמדת ב־50 מיליון שקלים, בניית בית מורשת ליהדות אתיופיה, תכנון והקמת התחנה המרכזית ועוד.

יש לציין כי במהלך הקדנציה האחרונה התחלפו כמה מנכ"לים עירוניים בולטים, החל מאבי בן חמו שהיה מנכ"ל העירייה, אבי כהן שהיה מנכ"ל החברה לפיתוח. מנכ"ל העירייה יעקב ממן, וכאמור כעת פורש אלדר מתפקידו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר