ניר קפלינסקי ז"ל
ניר קפלינסקי ז"ל

"הוא הציל נערים רבים". הלך לעולמו השוטר המיתולוגי ניר קפלינסקי

קפלינסקי, שפיקד על מחלק הנוער במשטרת פתח תקוה במשך שנים רבות, נפטר לאחר מאבק במחלה קשה

פורסם בתאריך: 25.6.18 18:47

ניר קפלינסקי, אחד השוטרים המיתולוגיים בתחנת משטרת פתח תקוה, הלך היום לעולמו לאחר מחלה קשה עימה התמודד בשנים האחרונות. הוא הובא למנוחות היום אחר הצהרים בבית העלמין סגולה.
קפלינסקי, שפיקד על מחלק הנוער בתחנה במשך שנים רבות, הפך לשם דבר בעיר ובקרב השוטרים. מכריו של קפלינסקי מציינים שהיה אדם מקצועי ואהוב מאוד. "הוא היה שוטר מקצועי וכריזמטי", אומר שוטר בתחנת משטרת פתח תקוה, "חבר אמיתי ואדם ישר. הוא היה שוטר לחיקוי ואדם אהוב".
שוטר נוסף בתחנת המשטרה מציין: "כל בחור שהיום הוא בן 35 מכיר את השם שלו. הוא היה אחראי על מפקדת הנוער והרבה נערים וילדים חייבים לו תודה שהוא הציל אותם. הוא אסף אותם מהרחוב וגייס אותם למשטרה ויש לנו היום שוטר במשמר הגבול בעזרת הפעילות של ניר. הוא היה אדם טוב וחבל שככה מסיימים את החיים, הוא חלה והמצב שלו הדרדר בשנים האחרונות".
ירון קדושים, מתנדב במשטרת פתח תקוה, מספר על קפלינסקי: "ניר ז"ל היה אהוב על כולם. שוטר מסור ומקצועי שטיפל ושיקם באהבה רבה ובמסירות בני נוער רבים. המראה המוכר של ניר עם ניידת גדולה מלאה בבני נוער, היה שם דבר. קיבלנו בצער רב את פטירתו. אני מוסר תנחומיי למשפחתו בשם כל חברי המתנדבים בתחנת משטרת פתח תקוה. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברוך דיין האמת
    גם אני הכרתי את ניר, אכן היה אדם טוב ואהוב.. כל מה שנאמר בכתבה אמת
    יהי זכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר