מעבדת הסמים בסגולה צילום דוברות המשטרה
מעבדת הסמים בסגולה צילום דוברות המשטרה

צפו בחשיפה: סמים בשווי 28 מיליון שקלים במשרדים בסגולה

החשודים שכרו נכס במקום וסיפרו למשכיר שמדובר בפרויקט סודי. החשד של השוטרים התעורר כאשר הריחו בסיור שגרתי ריח חריף מאחד הבניינים

פורסם בתאריך: 16.7.18 16:41

מאות ק"ג של קנאביס גודלו במעבדה משוכללת ברחוב גליס באזור התעשייה סגולה בפתח תקוה, במסווה של פרויקט סודי. המעבדה רחבת המימדים אותרה לאחר פעילות סמויה של כוח משטרה. המעבדה נחשפה לפני כשבועיים במהלך פעילות שגרתית של המשטרה, לאחר שהשוטרים הריחו ריח חזק של סם שנדף מאחד הבניינים במקום. נפתחה חקירה סמויה לבירור נסיבות העניין, במהלכה נאספו ראיות נגד ארבעה מעורבים, תושבי אלעד, בית"ר עילית, תל אביב ורחובות, בגילאי 30־50. עם המעבר לחקירה הגלויה, פרצו כוחות בילוש אל המקום ומצאו את המעורבים כשהם עסוקים בקטיף היבול הרב במקום.

מחומר החקירה עלה כי אחד המעורבים רקם תכנית לפיה ישכור נכס לשם הקמת מעבדת הסמים ברחוב גליס בעיר, תוך שהוא מספר לבעל הנכס כי המקום נדרש לפיתוח פרויקט סודי שאפילו עובדי החברה אינם אמורים לדעת עליו.
עם קבלת הנכס הקימו הארבעה בית גידול לקנביס הכולל ציוד מתקדם לרבות מזגנים, שרוולי מיזוג, בתי מנורה, שנאים, מאווררים, מיכלי נוזלים, משאבות, עציצים ואדניות, מתקני ייבוש, חומרי דישון, כלי גינון ומשקל אלקטרוני.
מהחקירה עלה כי במשך למעלה מחצי שנה הפיקו הארבעה 475 ק"ג של קנביס בשווי כולל המוערך בלמעלה מ־28 מיליון שקלים. בסוף השבוע הושלמה החקירה והתיק הועבר להמשך טיפול הפרקליטות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר