גן יד לבנים צילום באדיבות התושבים
גן יד לבנים צילום באדיבות התושבים

"המגלשה והקרוסלה זה אותם מתקנים כמו בימים שאני הייתי ילד"

תושבים ברמת ורבר מתלוננים על מצב המתקנים בגן יד לבנים. העירייה: "הגן עבר שדרוג ומתקניו ראויים בהחלט"

פורסם בתאריך: 6.8.18 11:22

תושבים משכונת רמת ורבר, טוענים שהמתקנים בגן יד לבנים, שקיימים כבר עשרות שנים, במצב לא טוב והעירייה לא דואגת לשדרג אותם. מה שהתסיס את התושבים הוא גן הפילים בכפר גנים ג'. לטענתם הגן הזה הוקם לפני כשש שנים ובימים אלה משדרגת העירייה את המתקנים בו.
"אני זוכר את המתקנים בגן יד לבנים מאז שהייתי ילד ואני היום בן 40", אומר תושב רמת ורבר, "ההורים שלי מתגוררים בכפר גנים, קפצתי לבקר אותם ופתאום אני רואה שמחליפים את המתקנים בגן הפילים ושום דבר לא פגום. מדובר במתקנים חדשים שהיינו מתפללים שיהיו אצלנו. צריך להבין שאצלנו המתקנים ישנים, המגלשה והקרוסלה, זה אותם מתקנים כמו בימים שאני הייתי ילד, מברזל שהצבע כבר יורד וכל פעם צובעים אותם מחדש. אמנם החליפו דשא סינטטי ושמו לנו ציליה ובזה עשו לנו טובה. זה גן מאוד גדול, הוא נמצא מול הגן החי ומשרת המון תושבים ולכן לא מובן לנו מדוע שוכחים אותנו. כנראה אנחנו לא צועקים מספיק חזק או לא מקורבים".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "גן השעשועים ביד לבנים עבר שדרוג ומתקניו ראויים בהחלט. בגן הפילים העירייה נאלצה להחליף את המתקנים היות ומכון התקנים מצא בהם ליקויים בטיחותיים שלא ניתן לתקנם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר