הקמת גן יטקובסקי
הקמת גן יטקובסקי

העבודות להקמת הגן ברחוב יטקובסקי הופסקו בגלל בוררות בין השכנים לעירייה

העבודות להקמת גן ציבורי הופסקו בחודש יולי והתושבים שמתגוררים בסמוך לא מבינים למה. בירור העלה שהסיבה היא מחלוקת בין העירייה לבין תושבים שמתגוררים בצד השני של הגן

פורסם בתאריך: 5.9.18 10:41

תושבים שמתגוררים בשכונת כפר גנים ג' ובסמוך לגן ציבורי שאמור לקום ברחוב יטקובסקי, טוענים כי מזה חודשיים שהעובדים ששעבדו בהקמת הגן, הפסיקו להגיע למקום, ובשל כך הקמת הגן נעצרה. מעבר לכך הם מציינים כי מתחם העבודות פתוח לחלוטין וילדים, שנמצאים כעת בחופשת הקיץ, פשוט יכולים להיכנס פנימה ולהיפצע.
הגן מוקם ברחוב יטקובסקי פינת בן גוריון בשכונה. "מה שקורה זה שהכל כבר די נראה מוכן, ומה שצריך זה להתקין מתקנים שעשועים, ספסלים ומדשאות", אומרת תושבת שמתגוררת בסמוך, "יש כבר מדרכה ועמודי תאורה, אך הכל פשוט נעצר. יום אחד כל העובדים נעלמו והעבודות נעצרו. לא ברור מה קורה. למעשה מתחילת יולי העבודות פשוט הפסיקו. אולי לקחו את כולם לעבוד בהקמת האגם בפארק הגדול, כי אחרת באמת שאין לנו מושג מה קרה".
היא מוסיפה שהגדר שמקיפה את המתחם פרוצה. "פניתי לעירייה לפני יומיים, ופשוט העבירו אותי מאחד לשני", היא אומרת, "בסופו של דבר אמרו לי לשלוח אימייל לאגף גנים ונוף, ומאז לא חזרו אלי ולא ענו לי למייל. בינתיים ניתן לראות שהמתחם פרוץ לחלוטין, השערים פתוחים ויש גדר מברזל במקום, וילדים פשוט יכולים להיכנס פנימה בעין מפריע ואולי גם להיפצע".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "בין העירייה לבין השכנים הגובלים מצפון לגינה ברחוב הפרטיזנים קיימת מחלוקת שמצויה בימים אלה בבוררות, ועד להסדרת הדברים, המקטע האחרון של אותו שצ"פ הוקפא בשלב זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר