ניר חי באדיבות המשפחה
ניר חי ז"ל באדיבות המשפחה

טרגדיה: ניר חי נפטר מדום לב בברזיל, המשפחה מגייסת תרומות כדי להטיס את ארונו ארצה

ניר ז"ל, אב לשלושה בן 38 משכונת נווה גן, טייל בברזיל עם חבר, חש ברע ונסע במונית לבית החולים. עשר דקות לאחר שהגיע לבית החולים נפטר. אשתו הילה: "לצערי ניר נסע לטיול ולא חזר"

פורסם בתאריך: 11.10.18 17:40

ניר חי, אבא לשלושה ילדים, בן 38, משכונת נווה גן, נפטר אתמול בבוקר בברזיל לאחר שלקה בדום לב. המקרה התרחש לאחר שלפני כן הוא הרגיש לחץ בחזה. המשפחה מגייסת תרומות כדי להטיס את גופתו ארצה.
ניר טייל עם חברו בדרום אמריקה, ובימים שלפני מותו הטראגי הוא טיילך במקום גבוה בפרו שם סבל מתופעות של מחלת גבהים. השניים עזבו בשל כך את פרו וטסו לברזיל, שם סבל מלחץ בחזה. הוא נסע לבית החולים, אך זמן קצר לאחר הגעתו לקה בדום לב ונפטר.
כעת מנסים המשפחה והחברים לגייס סכום כסף בסך של 50 אלף שקלים כדי להטיס אתץ גופתו ארצה. הילה חי, אשתו של ניר, אומרת: "כל ההכסף מיועד בשביל להביא את הארון של ניר לארץ. מדובר במספר טיסות כאשר בכל טיסה צריך להעלות את הארון ולהביאו ממקום למקום. הטיסות הן מברזיל לשוויץ, ומשוויץ לישראל".

היא מספרת על מה שקרה: "המקרה קרה אתמול (רביעי) בבוקר. הוא פשוט קיבל דום לב. הוא היה בפרו כמה ימים לפני כן והם עלו לעיר שנמצאת במקום גבוה, ושם כנראה בגלל הבדלי הגבהים, הם קיבלו מחלת גבהים. הם החליטו להמשיך למקום נמוך יותר והם קנו כרטיס טיסה לברזיל ואחרי יומיים הוא התחיל להרגיש לחץ בחזה. הוא הזמין מונית שתיקח אות לבית חולים, ועשר דקות אחרי הגעתו לבית החולים הודיעו לחבר שלו שהוא נפטר. לצערי ניר נסע לטיול פרטי ולא חזר.

תרומות בהעברה בנקאית, ניתן לתרום:
בנק דיסקונט
סניף 041
מס׳ חשבון 868523
או כנסו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר