תנועת הנוער עזרא
המכתב והחיוך

"אני ממליץ לכולם להגיד בוקר טוב ולחייך לאנשים השקופים"

צוות עשייה של תנועת עזרא בהדר גנים יצא ביום ראשון השבוע בשעת בוקר מוקדמת להגיד תודה ולחלק שי קטן למעביר הכבישים, למאבטחים בבתי הספר, לעובדי התברואה ועוד

פורסם בתאריך: 19.11.18 12:51

צוות עשייה של תנועת הנוער עזרא, בשכונת הדר גנים, יצא ביום ראשון בבוקר להודות לכל האנשים ה"שקופים" שמשכימים כל בוקר על מנת להפוך את החיים שלנו ליפים ונוחים יותר, אך לא תמיד זוכים להערכה וכבוד על תרומתם. צוות העשייה של התנועה התפרס בשעה שבע בבוקר ברחבי השכונה על מנת לחלק להם שי קטן וצנוע. "אנחנו רגילים לראות כל בוקר מאות חיילים, שומרים בבתי הספר, מעבירי הכבישים, נהגי אוטובוס, מנקי רחוב ובתי ספר שנראים לכולנו כמשהו שמובן מאליו וחלק משגרת החיים, אך אנחנו החלטנו לעצור שנייה ולהקדיש להם כמה דקות ולהעניק להם שי קטן ובעיקר חיוך", הסביר אריאל ישראלי, שמרכז את צוות העשייה יחד עם תמר ווסטריך. "בהתחלה הם לא הבינו מה אנחנו רוצים מהם ולאט לאט הם נפתחו וחלק היו עם דמעות בעיניים על הכרת התודה. היו אנשים שאף פעם לא ראינו אותם מחייכים שפתאום חייכו והיו מאושרים".

תנועת הנוער עזרא

המכתב והחיוך

צוות עשייה של תנועת עזרא

צוות עשייה של תנועת עזרא

ישראלי מוסיף שצוות העשייה פועל לאורך כל השנה וחושב איך אפשר לעשות עוד ועוד לטובת הקהילה. "בתחילת השנה חילקנו משלוחים לחיילים בבסיס סירקין, בשבוע החולף חילקנו חבילות ומכתבים לתושבי הדרום, אנחנו עושים התרמות שונות והכל יחד עם הצוות שכל הזמן חושב מה לעשות. לדוגמא במקרה הזה, אחת הבנות סיפרה היא רואה אותם בכל בוקר וכולם מתעלמים מהם וככה יצאנו לדרך. אני ממליץ לכולם בכל בוקר שהם עוברים ליד האנשים "השקופים" להגיד בוקר טוב ולחייך. אין לכם מושג כמה זה משפיע עליהם ומשנה להם את כל היום מקצה לקצה", הוא מסכם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר