מפעל טביב - צילום מטביי פלדמן, המשרד להגנת הסביבה
מפעל טביב צילום מטביי פלדמן, המשרד להגנת הסביבה

העירייה הגישה כתב אישום נגד מפעל טביב על בנייה ללא היתר

ענת זנזורי: תושבי אם המושבות זכאים לנשום אוויר נקי. מטביב נמסר: אין לנו כל קשר לזיהום האוויר אם ישנו כזה

פורסם בתאריך: 27.11.18 13:19

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה הגישה כתב אישום כנגד בעלי מפעל טביב, על בנייה ללא קבלת היתר כדין, על פי חוק התכנון והבניה, למבנים המשמשים לעסק של תחנת מעבר לפסולת מסוכנת. עדי התביעה בכתב האישום הינם מנהל האגף לאיכות הסביבה, מנהל האגף לתכנון מידע, מפקח בנייה ועוד.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "מזה שנים שאני מוביל מהלך המזהה את מפעל טביב כגורם מזהם הפוגע באיכות חייהם של תושבי פתח תקוה והסביבה. נמשיך להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לוודא כי המפעלים המזהמים יוצאו מפתח תקוה ובכך תפסק תופעת הריחות הרעים והאוויר המזהם".
חברת המועצה ענת זנזורי, ראש האגף לאיכות הסביבה, אמרה: "מרגע כניסתי לאגף איכות הסביבה התחלתי לקדם תהליכים שימנעו התרחבות המפעלים המזהמים ומניעת ריחות ותלונות של תושבי אם המושבות הסובלים מזה 3 שנים. הדבר הזה צריך להיפסק וזאת חובתי הציבורית לתושבים כפי שהבטחתי קודם לכן. תושבי אם המושבות והסביבה זכאים לנשום אוויר נקי מכימיקלים ומזהמים ועל כך אנחנו נשים דגש במהלך כהונתנו".
מחברת טביב נמסר כי עשרות הבדיקות שנעשו על ידי גורמי מקצוע ברשויות המוסמכות, הוכיחו מעל לכל ספק כי לחברת טביב אין כל קשר לזיהום האוויר, אם ישנו כזה, באיזור אם המושבות או בכל איזור אחר בפתח תקווה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר