צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

המחאה נגד אלימות כלפי נשים: עיריית פתח תקוה לא תאפשר לעובדות לשבות ביום שלישי

במסגרת מחאת "אישה שובתת", יאפשרו עיריות רבות לעובדות לשבות ללא ניכוי יום חופש, כמו גם חברות רבות במשק. עיריית פתח תקוה תקיים עצרת הזדהות עם המחאה ברחבת העירייה

פורסם בתאריך: 2.12.18 13:47

בניגוד לעיריות אחרות, עיריית פתח תקוה לא תאפשר לנשים עובדות העירייה לשבות ביום שלישי הקרוב במסגרת המחאה הארצית נגד אלימות כלפי נשים, ללא ניכוי יום חופש או ניכוי משכרן. במקום זאת, העירייה תקיים ברחבת העירייה ביום שלישי הקרוב עצרת הזדהות עם המחאה.
תחת הכותרת "אני אישה, אני שובתת" (או בגרסה הקצרה יותר – "אישה שובתת"), תתקיים ביום שלישי מחאה נרחבת בכל הארץ. עיריות רבות כמו תל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע, בת ים ועוד, הודיעו כי יאפשרו לנשים שלא להגיע לעבודה מבלי לנכות להן יום חופש. למחאה הצטרפו עוד חברות במשק שיאפשרו לנשים לשבות.

צעדת הזדהות אלימות נגד נשיםקרדיט: דוברות העירייה

צעדת הזדהות אלימות נגד נשים
קרדיט: דוברות העירייה

בחמישי האחרון קיימה העירייה צעדה עירונית נגד אלימות מכל סוג שהוא וכלפי כל אדם, כחלק מתכנית רחבה בשם ״מתוך עולמות סדוקים״ – להעלאת המודעות הציבורית בעיר ליצירת מרחב בטוח ומאפשר. בעירייה ציינו היום כי בעצרת ביום שלישי יוקראו, בין השאר, שמות הנשים שנרצחו במהלך השנה האחרונה, לצד הצגת תמונותיהן.
בנוגע לאפשרות לתת לנשים לשבות ביום שלישי, נמסר מהעירייה כי מאחר והם הקדישו את חודש נובמבר להרצאות ולמפגשים בנושא האלימות נגד נשים, הם יקיימו את העצרת הזדהות בת השעה ללא ניכוי שכר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר