גשם בפתח תקוה, רחוב ה93. צילום זאב שטרן
גשם בפתח תקוה, רחוב ה93. צילום ארכיון זאב שטרן

הגשם בא: כך נראים רחובות פתח תקוה וזו התחזית לסופש (וידיאו)

מזג אוויר סוער וגשמים חזקים פוקדים את פתח תקוה ויימשכו עד שבת בבוקר. במרכז העיר דיווחו בתי עסק על הפסקות חשמל, בכיבוי אש תגברו את יחידת החילוץ. צפו בפתח תקוה החורפית

פורסם בתאריך: 6.12.18 15:31

היום ומחר צפוי להיות מזג אוויר חורפי באזור מלווה בסופות רעמים וברקים. משעות הבוקר יורדים גשמים חזקים, והם צפויים להימשך עד ליום שבת, כאשר בתחילת השבוע הבא צפוי להתבהר חלקית. ברחובות רבים עלה מפלס המים אך עד עתה לא דווח על הצפות חריגות. במרכז העיר דיווחו על הפסקות חשמל בבתי עסק. "החל מהבוקר יש הפסקות חשמל בחלק מבתי העסק במרכז העיר לצערי הנושא הזה חוזר על עצמו כל שנה", אמר יו"ר סוחרי מרכז העיר, רפי זוכאים. בשירותי הכבאות בעיר ציינו לפני זמן קצר כי עד כה לא נרשמו אירועים חריגים בעיר, אך הם בכל מקרה תגברו של היחידה לחילוצים מיוחדים, במידה ויהיה אירוע שיצריך חילוץ.

צפו ברחוב גד מכנס:

 

צפו ברחוב קרן קיימת:

צפו ברחוב ה-93:

צפו ברחוב חובבי ציון:

נחום מליק, חזאי בחברת החזאות מטאו טק, עדכן על מזג האוויר בימים הקרובים בפתח תקוה: "סך הכל צפויים לרדת הרבה גשמים היום ומחר", צפויים לרדת עשות מילימטרים של גשם, שיהיו מלווים ברעמים וברקים או אולי במשבי רוח חזקים. מזג האוויר הנוכחי הוא אוויר קר שמגיע ממזרח אירופה ועובר מעל הים התיכון ומייצר הרבה ענני גשם, וזה המקור לכל ההתפתחות. בשבת כל המערכת תיחלש אבל עדיין צפוי לרדת גשם מידי פעם. לאחר מכן רואים התייצבות של מזג אוויר טוב יותר ואולי עליה בטמפרטורות ומעונן חלקית".

תמונות נוספות שצולמו היום בעיר:

גשם בפתח תקוה, רחוב גד מכנס. צילום זאב שטרן

רחוב גד מכנס. צילום זאב שטרן

רחוב ה-93. צילום זאב שטרן

בתוך כך, עמותת אור ירוק פרסמה השבוע כי בפתח תקווה נפגעו בעשור האחרון (2008-2017), בתאונות דרכים בכבישים בוציים או רטובים 267 בני אדם, חמישה מתוכם נהרגו. בעמותה הזהירו מפני נהיגה מהירה ולא זהירה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר