מוניקה כהן
מוניקה כהן

סרט האימה של מוניקה כהן: "התקרבתי ופתאום קם מולי בחור"

כולם היו משוכנעים שאירוע הפריצה לבניין ברחוב החצב במרכז העיר כבר הסתיים. אבל אז עלתה מוניקה כהן לגג לחפש את החתול שלא היה שם לבד

פורסם בתאריך: 20.12.18 13:58

דקות ארוכות של לחץ עברו אתמול על מוניקה כהן, חברת מועצה לשעבר וכיום פעליה חברתית ויו"ר הוועדה לשימור אתרים בעיר. זאת לאחר ששני פורצים פרצו לדירה בבניין במרכז העיר בו היא מתגוררת, שניים מהם הסתתרו בגג דירתה ואת אחד מהם היא אף גילתה בעצמה.

"אתמול בצהריים עברנו חוויה מזעזעת בבניין בו אני גרה ברחוב חצב 3", סיפרה היום כהן למלאבס. "זה בית של 7  קומות במרכז העיר, וכבר היו כאן פריצות בעבר. אתמול בשעה 13:00 הייתה פריצה בקומה הראשונה. שכן מבניין סמוך הזעיק משטרה שהגיעה מייד למקום. פתאום בזמן שאני ובן זוגי אלי אוכלים ארוחת צהריים, פרצו אלינו כשמונה שוטרים שדהרו במעלה המדרגות אל הגג שלנו. לפי מה שאמרו לנו אחד הפורצים קפץ לגג שלנו והסתתר שם, בעוד שפורץ נוסף נלכד בורח ברחוב. השוטרים תפסו את הפורץ, והסתובבו על הגג, מחפשים את שלל הפריצה מהקומה הראשונה. הם שהו אצלנו כשעה. לי ולבעלי נודע על אירוע הפריצה רק ברגע שהשוטרים רצו לגג ואני רצה אחריהם. השוטרים הסתובבו בבניין במשך כשעה וחצי".

פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אבל כאן הסיפור רק התחיל. "כאשר כולם עזבו עליתי לגג לחפש את החתול שהתחבא בגלל המהומה", מוסיפה כהן, "נכנסתי למרפסת הכביסה והתחלתי לעשות סדר תוך שיחת טלפון עם הבן שלי. פתאום ראיתי משהו במרווח בין שני ארונות, וחשבתי שמדובר במגף. התקרבתי ופתאום קם מולי בחור , דחף אותי הצידה ועשה לי סימן לשתוק. התחלתי לצרוח בכל הכוח והוא ברח. הוא רץ לכיוון המדרגות שם עמד בעלי, סימן לו לשתוק ויצא בריצה מדלת הכניסה. בעלי התקשר מייד למשטרה. הסתבר שאחד השוטרים עדיין היה בבניין, שמע את הצרחות שלי ונזעק, ראה את הפורץ רץ החוצה ורדף אחריו. התברר כי שני פורצים הסתתרו על הגג, כנראה בזמנים שונים. לאחר המקרה שוטרים הסיעו אותי ואת אלי לתחנה למתן עדות מסודרת".
כהן: "אני עדיין תחת ההלם של התמונה שאני מתכופפת לעבר הארון ואותו פורץ מתרומם מולי ובורח. שוק כזה לא היה לי אף פעם. הוא פשוט קם מולי ובורח ואני רצה אחריו וצורחת. לא ברור איפה התחבא במהלך התפיסה של הראשון. זו הייתה "חוויה" שלא עברתי מעולם. אני חושבת שהוא היה מבוהל לא פחות ממני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעלי

    מוניקה, כל הכבוד שיצא לך קול מהגרון. לפעמים צורחים וצורחים אבל המיתרים קופאים באימה ואיש לא מציל. שתדעי אושר ושלווה, ביטחון והגנה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר