הפלאייר
הפלאייר

הפלאייר שהרגיז אותן: "מדובר פשוט בהסתה"

פלאייר שהופץ בתיבות דואר באזור מרכז העיר מעורר כעס: "זה תפס את עיני בגלל התמונה של קרדשיאן והייתי בשוק, צריך לזכור מאיפה באנו", אומרת תושבת שקיבלה את הפלאייר

פורסם בתאריך: 24.12.18 12:27

תושבות אשר מתגוררת סמוך לתחנה מרכזית ומרכז העיר, מתלוננות על כך שבתיבות הדואר שלהן, הניחו פלאיירים בו רואים בחורה עם פנים מוכות ועל הפלאייר נכתב ' אל תגידי לא ידעתי, קשר בן יהודייה לבן מיעוטים יכול להסתיים במוות". לטענת התושבות, מבחינתן מדובר בהסתה.

"שמו לנו בתיבת הדואר פלאייר שמבחינתנו קורא להסתה", אומרת תושבת שמתגוררת סמוך לתחנה מרכזית. "בדרך כלל אני זורקת את הפרסומים לפח, אבל במקרה הזה, זה תפס את עיני קודם כל בגלל התמונה של קרדשיאן והייתי בשוק. אני לא מצליחה להבין האם זה חוקי והאם בכלל מותר להפיץ את זה בתיבות הדואר ומעבר לכך יהודים לא יכולים להגיד מיעוטים. סבא שלי לא יכל להיות פרופסור באוניברסיטה ברוסיה לפני המהפכה, כי הוא היה יהודי וחשבתי שזה דומה למה שעשו לנו, זה לא יפה ואסור לפעול בצורה כזו וצריך לזכור מאיפה באנו. אנחנו כיהודים, צריכים לחשוב על ההיסטוריה שלנו".

תושבת אחרת שמתגוררת סמוך למרכז העיר מוסיפה: "זה גועל נפש, אני לא מצליחה להבין איזה בית דפוס מדפיס את זה בכלל, חייבים לדווח למשטרה". אחת התושבות פנתה לעיריית פתח תקווה בדף הפייסבוק שלה וביקשה לדעת מה ניתן לעשות על מנת לא לקבל את הפרסומים האלה יותר. בתגובה נכתב לה שהפצת דיוור אינה באחריות או בסמכות העירייה ואת נושא החוקיות והטיפול המשטרתי ניתן לבדוק ישירות מול משטרת ישראל. "לא הגשנו כרגע תלונה במשטרה", אומרת התושבת, "חשוב לנו כרגע להפיץ את זה כמה שיותר, שכמה שיותר אנשים יהיו מודעים לכך, פרסמנו את זה בפייסבוק ובין חברים. לצערי, הם מנסים לנצל חולשה של נשים ויש כאלה שקיבלו את זה בצורה מאוד קשה, אני לא יודעת מה זה בני מיעוטים מבחינתם, אבל בכל מצב, זה לא בסדר". מהמשטרה נמסר שאם מישהו מרגיש מאוים, שיגיע להגיש תלונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר