הכלבה שלג עם הדסה רינת
הכלבה שלג עם הדסה רינת

טרגדיה במעלית: הכלבה נותרה בחוץ ונחנקה למוות מהרצועה

טיול שגרתי עם הכלבה הפך לסיוט: המעלית החלה לעלות, הבעלים היה בפנים, הכלבה נותרה בחוץ ונחנקה תוך שניות למוות בגלל הרצועה. בעליה, הדסה רינת: "האיש שבא לקבור אותה סיפר שעשרות כלבים מתים כך מידי שנה"

פורסם בתאריך: 26.12.18 12:44

שלג, כלבה מעורבת כבת 5, מתה שלשום בתאונת מעלית מצערת. בעקבות כך, רוצה בעליה, הדסה רינת, לפנות לבעלי כלבים ולעורר אצלם את המודעות לסכנה הטמונה במעליות עבור כלבים. לדבריה, מהתגובות שקיבלה, למדה כי יש בכל שנה עשרות מקרי מוות דומים למה שקרה לכלבתה.
ביום שני השבוע אחד מבעליה של שלג מרחוב ארלוזורוב הוציא אותה לטיול בשעת ערב. על פניו מדובר היה בעוד טיול שגרתי, אלא שהפעם הטיול הסתיים במותה. וכך זה קרה: בזמן שבעל הכלבה נכנס למעלית שלג הייתה עדיין מחוצה לה, קשורה ברצועה. דלת המעלית נסגרה והמעלית החלה לעלות. לאחר כמה שניות המעלית נתקעה, אך שלג נותרה תלויה באוויר, ומתה מחנק.
"המעלית נסגרה על הרצועה והחלה לעלות", מספרת הדסה רינת, "מסתבר שזה מוות מיותר ונוראי שקורה לעשרות כלבים מידי שנה. זה מה שנאמר לנו על ידי מי שהגיע כדי לקבור את הכלבה. אין מודעות לכך. כאשר הולכים עם כלב במעבר חציה אז מחזיקים אותו קצר, אך במקרה הזה אין מודעות. יש לנו עוד זוג חברים שקרה להם מקרה דומה אך הכלבה שלהם ניצלה. במקרה כזה הכל קורה בשניות. ברגע שזה קרה בעצם הכלבה נתלתה בצד השני של המעלית בזמן שהמעלית עולה. בעלי היה באותו הרגע בתוך המעלית וכאשר הוא הבין את הסיטואציה הוא מיד זרק את הרצועה. מה שקרה הוא שהמעלית נתקעה, ובזמן הזה שלג הייתה תלויה בצד השני. בעלי ניסה להתקשר אך לא הצליח מתוך המעלית, וגם הפעמון לא עבד. הכל היה לרעתנו. הוא צעק ועברו כמה דקות עד שהשכנים ששמעו אותו, אך זה כבר היה מאוחר מידי".
היא מדברת על הצורך בהעלאת המודעות ומה צריך לעשות עם כלבים במעליות: "אנו רוצים להעלות את המודעות לדבר הזה. מאז המקרה אנחנו שבורים לחלוטין. פרסמנו פוסט בפייסבוק וקיבלנו המון שיתופים כי אנשים פשוט לא מודעים לכך. כדי שדברים כאלו לא יקרו כלב צריך להיות צמוד לבעליו במעלית אם הוא כלב גדול, ואם הוא כלב קטן, אז עדיף אפילו להרים אותו על הידיים. כי זה פשוט חיים ומוות בשנייה. צריך להתייחס לעלייה עם כלב במעלית כאילו מדובר במעבר חציה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלה

    אוףףףףף פשוט לבכותתתתת.בבקשההה שימו לב על הכלביםם בבקשההההההה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה תלוי גם בקולר. לכלבים קטנים אסור לשים קולר מסביב לצוואר אלא רתמה מיוחדת בגב. בזכות הרתמה ניצלו חיי הכלבה שלי שקרה לה אותו מקרה בדיוק. נותרה תלויה אבל לא נחנקה למזלנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר