גשם בפתח תקוה, רחוב ה93. צילום זאב שטרן
גשם בפתח תקוה, רחוב ה93. צילום ארכיון זאב שטרן

"הגשם יתחיל לפנות בוקר". העירייה נערכת למזג האוויר החורפי

על פי נחום מליק, חזאי חברת מטאו-טק, יממה גשומה מלווה בסופות רעמים ורוחות צפויה לפקוד את האיזור. העירייה הציעה לדרי רחוב לעבור לבתי מחסה

פורסם בתאריך: 26.12.18 19:27

עיריית פתח תקוה נערכת לקראת יממה גשומה שצפויה לפקוד את האזור הלילה ומחר. מנכ"ל העירייה הנכנס, יניב בניטה, כינס היום ישיבה עם היחידות העירוניות הרלוונטיות, ובתוכן, מינהל שיפור פני העיר, מינהל ההנדסה, מחלקת תיעול וניקוז, מחלקת מאור, מחלקת רמזורים, אגף רווחה ותאגיד המים מיתב. על פי הנחיית המנכ"ל, צוותי העבודה יבצעו פעולות מנע, כגון, בדיקת קווי ניקוז, ניקוי קולטונים, חיזוק שלטים וגיזום עצים.
עוד ציינו בעירייה כי צוותי אגף התברואה יחלו בשעות הקרובות בשחרור הקולטנים ברחבי העיר, כוננים יפעלו למניעת סחף מאתרי בנייה ורכבי טיאוט יפנו גזם. במסגרת פעילות הרווחה, יוצע לדרי הרחוב בעיר להתפנות למקומות מחסה. כמו כן, המוקד העירוני יתוגבר במוקדנים על מנת לקבל ולתפעל תלונות על אירועים חריגים.

נחום מליק, חזאי חברת מטאו טק, אמר הערב: "ביום חמישי לפנות בוקר צפויים להתחיל לרדת גשמים מלווים בסופות רעמים, עם רוחות חזקות וירידה בטמפרטורות. המערכת תימשך עד מחר בלילה. ביום שישי תהיה היחלשות של הגשמים, אך יישאר מעונן וקר יחסית. מדובר במערכת חורפית שמגיעה מאזור של דרום רוסיה וטורקיה, והיא כוללת אוויר קר ועננים שצפויים לגרום להורדת הגשמים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר