גל קלדרון ז"ל
גל קלדרון ז"ל

טרגדיה: גל קלדרון, מפקד צוות בכבאות פתח תקוה, התמוטט ומת

קלדרון ז"ל, שהיה מפקד צוות לוחמי אש היה בן 36 במותו והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. "גל התמחה בתחום של חילוצים מיוחדים", סיפר אורן שישיצקי, קצין כבאות בתחנת פתח תקוה, "הייתה לו נתינה אין סופית, אנו לא מצליחים לעכל את הבשורה"

פורסם בתאריך: 29.12.18 20:45

גל קלדרון, כבאי מתחנת הכיבוי בעיר, התמוטט ביום שישי בצהריים בביתו שבשערי תקוה. כוחות הצלה שהגיעו לביתו ניסו להחיותו אך נאלצו בסופו של דבר קבעו את מותו. הוא היה בן 36, השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים. קלדרון שירת בכבאות בפתח תקוה עשר שנים במספר תפקידים, ובשבוע שעבר הוא עבר ניתוח ברגלו. המקרה התרחש כאשר הוא היה בביתו בחופשת החלמה. טרם ידוע מועד הלווייתו.

"גל התמוטט בביתו ביום שישי, ולמקום הגיע צוות רפואי שביצע פעולות החייה, אך לצערנו ללא הצלחה", סיפר עליו רב רשף אורן שישיצקי, קצין כבאות בתחנה בפתח תקווה, "הוא התחיל לעבור בכבאות לפני כעשר שנים, בהתחלה כלוחם אש, ולאחר מכן ביחידה לחילוצים מיוחדים וחומרים מסוכנים. בתפקיד הנוכחי שלו הוא שימש כמפקד צוות לוחמי אש. הוא היה בדרגת רב סמל. הוא יליד העיר פתח תקווה, ומתנדב בין היתר במשטרת פתח תקווה, ובכיתת הכוננות בישוב שערי תקוה בו התגורר. הוא היה מפקד צוות מאוד פעיל ולזכותו אין ספור אירועים של הצלת נפש ורכוש. גל התמחה בתחום של חילוצים מיוחדים. אנו עד עכשיו לא מצליחים לעכל את הבשורה. רק יום לפני כן נפגשנו ודיברנו. הוא אדם שהיה כל הזמן עם חיוך על הפנים. היה לו חוש הומור מאוד מיוחד. תמיד הצחיק את החבר'ה. הייתה לו נתינה אין סופית. לפני שלוש שנים עשינו פרויקט שיפוץ לאם חד הורית בפתח תקווה, והוא מיד התנדב לעזור וגיבש סביבו צוות של כבאים. הוא יחסר לנו מאוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר