ענת דור ותמר עוז מציגות את הפרס של מקהלת "נווה עוז". צילום: באדיבות העירייה
ענת דור ותמר עוז מציגות את הפרס של מקהלת "נווה עוז". צילום: באדיבות העירייה

פסטיבל המקהלות הבינלאומי: מדליית הזהב למקהלת "נווה שיר" העירונית

המקהלה העירונית גברה על מקהלות מרחבי העולם בתחרות שהתקיימה בלטביה. סגן ראש העירייה, איתי שונשיין, מקווה שבעקבות ההצלחה תושבים נוספים יצטרפו לפעילות

פורסם בתאריך: 25.7.17 08:10

מקהלת "נווה שיר" העירונית, בניצוחה של ענת דור, זכתה במדליית הזהב בפסטיבל המקהלות הבינלאומי שנערך בימים אלה בריגה בירת לטביה, במסגרת ה-European Choir Games , פסטיבל המקהלות הבינלאומי שנערך בשבוע האחרון. מקהלת נווה שיר, שפועלת במסגרת אגף התרבות העירוני, התמודדה מול עשרות מקהלות מרחבי העולם והצליחה לקטוף את מדליית הזהב.

סגן ראש העירייה, איתי שונשיין, ראש מינהל התרבות ויו"ר ועדת החינוך העירונית: "מרגע כניסתי לתפקיד ראש מינהל התרבות ובעידודו ובתמיכתו של ראש העיר איציק ברוורמן, אנו פועלים ליישום חזון הנהלת העיר, המבקש להנגיש ולהעשיר את תחום התרבות לכלל תושבי העיר ובתוך כך גם לקדם, לעודד ולטפח את פעילותם של להקות הבידור וחבורות הזמר העירוניות. זכייתה של מקהלת "נווה שיר" במדליית הזהב, בניצוחה של ענת דור הנהדרת, תוך שהם גוברים על עשרות מקהלות מרחבי העולם, הינה עדות לכישרון המוזיקלי הרב המצוי בקרב תושבי העיר, וכולי תקווה כי הדבר יעודד תושבים נוספים לבטא את כישרונם ולהשתלב בפעילות להקות הייצוג העירוניות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר