בריכת מינץ. צילום זאב שטרן
בריכת מינץ. צילום זאב שטרן

הפרדה בקייטנה עירונית בבריכת מינץ: "אני משלמת ממיטב כספי כדי שהבת שלי תישאר בצד"

אמא לילדה בקייטנה עירונית, שהחלה השבוע, מתלוננת כי בימי ראשון מתבצעת הפרדה בין בנים לבנות בבריכה, עליה לא סיפרו להורים מראש

פורסם בתאריך: 25.7.17 11:56

אמא לילדה מתלוננת על הפרדה בין בנים לבנות שהתרחשה ביום ראשון בבריכת מינץ, במסגרת קייטנה עירונית המתקיימת במקום. לדברי האם, בתה נאלצה להיות בשיעור ריקוד במקום בבריכה, עם חבריה. "הקייטנה התחילה ביום ראשון, קייטנה חילונית לגמרי, והבת שלי נמצאת בה", מספרת האם, "מדובר בקייטנת ספורט שהיא לפי מסלולים, בנים ובנות יחד. הבת שלי היא בת 8 וחצי, ולא אוהבת ריקודים. היא אוהבת ספורט. ביום ראשון היא חזרה מבואסת מהקייטנה. כששאלתי מה קרה, היא אמרה שהיה שיעור זומבה בסוף היום, ושהיא לא השתתפה וישבה בצד, כי היא לא אוהבת ריקוד, ושהיא גם לא יכלה להיכנס לבריכה. היא אמרה שהגיעו פקחים. לא ידעתי על מה מדובר ולכן ביררתי מול הבריכה. מתברר שביום ראשון משעה 11:00 יש רחצה נפרדת, שלא סיפרו לנו עליה. כדי שהבנים לא יראו בנות אז את הבנות מעלים לסטודיו לשיעור ריקוד, במקום להיות בבריכה. אחת האמהות סיפרה לי שמדובר במלווים חרדים שדורשים את ההפרדה. מנהלי הקייטנה לא אשמים, פשוט כופים עליהם את הצעד הזה. הקייטנה היא כל יום משעה 8:00-13:00, כאשר בימי ראשון משעה 11:00 ישנה הפרדה. איך ייתכן שאני משלמת ממיטב כספי כדי שהבת שלי תישאר בצד בגלל ההפרדה. הבנתי שאפילו בנות שרוצות להגיע לשירותים, מגניבים אותן אותן מהצד כדי שהבנים לא ייראו אותן".

תגובת לאה כץ, מנכ"לית מקפ"ת: "תכנית הקייטנה נבנתה מראש והוצגה להורים, הן באסיפת הורים והן במכתב. פעילות הקייטנה כוללת שילוב של פעילות במים ופעילות בסטודיו ובמגרשים בבריכה. בימי ראשון בשלוש השעות הראשונות נהנות הבנות מפעילות במים ובשעתיים שלאחר מכן נהנות מפעילות ספורט המתקיימת בסטודיו והבריכה נועדה לתת שירות לכלל האוכלוסייה. ילדי הקייטנה כאמור מקבלים את מלוא הפעילות שהובטחה להם".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר