ההפגנה בכפר גנים במוצ"ש. צילום דורון קורן
ההפגנה בכפר גנים במוצ"ש. צילום דורון קורן

לקראת ההפגנות במוצ"ש: "סכנת הפיכת שכונתנו לזירת אגרוף"

"וודסטוק של הסתה": עורך הדין אלון וולקוביצקי, תושב כפר גנים, קורא למשטרה לפנות לבית המשפט העליון לאור התרחבות ההפגנות ולמנוע הדרדרות לאנרכיה

פורסם בתאריך: 4.8.17 13:05

עורך הדין אלון וולקוביצקי, תושב שכונת כפר גנים, שלח אתמול מכתב למפקד משטרת תחנת פתח תקוה, בו קרא למפקד התחנה לפנות שוב לבית המשפט העליון בנוגע להפגנות המתקיימות מדי שבוע בעיר, זאת לאור ההתפתחויות האחרונות, בהן קריאתו של דוד ביטן לפעילי ליכוד להגיע במוצאי שבת הקרובה להפגין מול המפגינים בקרבת ביתו של היועץ המשפטי, השימוש הנרחב באמצעי הגברה שגורם מטרד רעש לתושבים, העובדה שכמות המפגינים בשכונה עולה על כמות המפגינים המותרת בהחלטות קודמות של בית המשפט העליון, שלטי ההסתה המונפים בשכונה, הופעות אורח של אמנים היוצרים "וודסטוק הסתה עד השעות הקטנות של הלילה", וחסימת הכבישים בשכונה.

עו"ד אלון וולקוביצקי

עו"ד אלון וולקוביצקי

"במוצ"ש הקרב ובא אנחנו גם מתבשרים שמפלגת הליכוד קוראת בקול גדול לאלפי הפעילים להגיע בהמוניהם לשכונה כדי לעמוד מנגד וכנגד המפגינים", כותב וולקוביצקי במכתבו, "דבר שכמובן מאיר בזרקור גדול יותר את סכנת ההתלקחות והפיכת שכונתנו לזירת אגרוף של ממש, וחלילה חמור מכך".

לדברי וולקוביצקי, היות והתנאים הדרדרו צריכה המשטרה לפעול מיידית כדי למנוע אובדן שליטה. "לא היה בהחלטת בית המשפט העליון כדי להכשיר הפגנות פרועות, אלימות, ונטולות כל רסן. שכל תכליתן לזעזע את אמות הסיפים ולחבל בשלוות חייהם של תושבי שכונת כפר גנים ג'. ושאין באלה כל זיקה לערכים נעלים ומקודשים כחופש הביטוי והמחאה, או כחופש ההתאגדות. דומה כי הגענו לערוב תחומים מוחלט ומובהק עד כי הגיעו הדברים חלילה לאנרכיה ויצאו כבר מכלל שליטה. המשטרה אינה יכולה להחריש עוד ולעמוד מנגד כאשר אנו מגלים כי כל מגמת פניהם של המפגינים הנה זריעת  תבהלה ומבולקה ברחובה של העיר".

מכתבו של עו"ד וולקוביצקי למשטרת פתח תקוה

מכתבו של עו"ד וולקוביצקי למשטרת פתח תקוה

בשיחה עם מלאבס מבקש עורך הדין וולקוביצקי מהמשטרה לפעול ביד קשה: "אני מצפה שהמשטרה תפנה לבג"צ ותבקש את הבהרות על ההחלטה שלו. ההחלטה ניתנה באפריל, כשהגיעו רק עשרות אנשים, ובהפגנות האחרונות אנחנו כבר רואים שמגיעים אלפים, וזה רק הולך ומחמיר עכשיו כשבמוצ"ש הליכוד הכריזו שהם הולכים גם לבוא. באחרונה ההפגנות האלו הפכו להיות וודסטוק של ממש, עם אמנים שמגיעים להפגנות וגם וודסטוק של הסתה, אנשים מרימים שלטים בסגנון מנדלבליט ושי ניצן פרקליטיו של השטן וביבי אשם כל עוד לא הוכחה חפותו. אני מצפה שהמשטרה לא תפעל בשיוויון נפש ותתחיל לפעול כדי לשמור על הסדר. לא ייתכן שיחסמו צירי תנועה, והם צריכים לפעול ביד רמה נגד הגרפיטי והרעש ולהוריד את השלטים המסיתים".

תגובת המשטרה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר